Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Fan vad det svider...

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Det är inget roligt att lämna dagis när ens son tycker att jag borde stanna och leka med honom.
Se hur han börjar grina - det svider. Då känner man sig inte som världens bästa pappa direkt...

  • Medlem
  • Malmö
  • 2007-08-22 08:44

Jag har inga egna barn, men jag kan föreställa mig situationen. Jag förstår att det känns hårt och jobbbigt. Att se sin son börja gråta för att man måste gå. Men sen när du hämtar honom så kommer han att bli så jätteglad att få se dig igen. Och du kommer att bli minst lika glad över att se honom. Så håll ut.

  • Medlem
  • White Beach, Puerto Galera
  • 2007-08-22 08:48

En av anledningarna till att min son inte började på dagis före han var fyra år.

Förstår situationen, men du kan kanske försöka se det från andra hållet istället. Om du vore en dålig pappa skulle han inte sakna dig.

  • Medlem
  • 2007-08-22 09:27

Klen tröst, men jag har haft lyckan att min son alltid har velat gå till dagis. (Och då var det inte för att han är missnöjd med sakernas tillstånd hemma... )

Jodå han pratade hela morgonen om att gå till dagis och hur kul det skulle bli. Men jag tror han såg hur en kompis han har blev ledsen när hans pappa gick.
Sedan är hans mamma bortrest så det är nog det också samt att det är hans första veckan på dagis efter inskolning.

Vår dotter var ledsen imorse.. Hon är 6 och skall börja skolan.. Barn är barn och kommer alltid att sakna sina föräldrar mer eller mindre... iaf så länge de är barn

1
Bevaka tråden