Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Problem att stänga ner iTunes

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Tjo!

Jag har precis gått över ifrån Winamp som jag använt i 10 år till iTunes pga all j*vla musik jag har på flera olika hårddiskar. iTunes gör det ju SÅ mycket enklare att söka efter musik och organisera allt istället för att sitta med utforskaren och hålla på.

MEN jag har ett problem, varje gång jag försöker stänga ner iTunes får jag detta felmeddelande:

Jag har sökt på nätet men inte hittat ett smack om detta. Jag har inte gjort några "konstiga" inställnignar eller något vad jag själv vet iaf.

  • Medlem
  • Torsby
  • 2007-08-21 07:17

Skumt. Jag känner igen det, och tror att jag fått det nån gång för länge sen, men då tror jag att det berodde på nåt annat program som låg och störde.

Har jag aldrig sett förut - på Macen har jag haft problem med att avsluta iTunes (den bara hängde sig), och det löste sig efter att jag pluggat ur mina iPoddar. Kanske värt att prova?

/CX

Jag har ingen iPod ikopplad, använder den inte ens....

  • Medlem
  • 2007-08-21 16:54

Du råkar inte var medlem på Last.fm och ha en programvara därifrån som reggar musiken? För jag får det där problemet ibland när jag reggar musik mot Last.fm...

1
Bevaka tråden