Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hur ofta kör du Software Update?

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Malmö
  • 2007-08-16 22:41

Kan ganska ofta komma på mig själv med att köra software update, detta trots att jag "vet" att det inte kommer finnas något nytt.

Så frågan är, hur ofta kör du Software Update?

  • Medlem
  • International user
  • 2007-08-16 22:42

Flera ggr varje dag.
Såklart.

Yes!!

Ursprungligen av Yes:

Flera ggr varje dag.
Såklart.

Yes!!

Ja jo det blir säkert minst en gång per dag, och lite fler gånger på tisdagskvällarna då man hört att tisdagar är populära "släppdagar" hos Apple.;)

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2007-08-17 01:47

Varje gång jag blir uttråkad sittandes framför datorn - flera gånger per timma, alltså.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2007-08-17 02:02

du saknar "automatiskt" bland valen, jag kör aldrig software update den går automatiskt och kollar i bakgrunden, den säger ju som till om den vill uppdatera något.

Jag har den dock ställd på en gång om dagen, så väljer det..

  • Medlem
  • Malmö
  • 2007-08-17 07:22
Ursprungligen av ntity:

du saknar "automatiskt" bland valen, jag kör aldrig software update den går automatiskt och kollar i bakgrunden, den säger ju som till om den vill uppdatera något.

Jag har den dock ställd på en gång om dagen, så väljer det..

Hade jag missat att man kan göra. Nu följer jag ditt exempel.

Jag har mitt inställt på att automatiskt kolla efter uppdateringar men jag tror det bara gäller för när den utannonserats av svenska Apple eller nå't. Brukar ofta dra igång uppdateraren då jag läser något om uppdateringar på utländska sidor (det alternativet samt automatik fanns inte med som alternativ ovan.) Exempelvis dök ju inte tangentbordsuppdateringen upp i uppdateraren...

1
Bevaka tråden