Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

www.annalunda.nu silversmycken

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hejsan...

Ny här, hittade sidan då jag har skapat sidan www.annalunda.nu, det är min frus verksamhet och jag får dra mitt strå till det hela...

håller på att göra en ny variant av den just nu, skulle gärna höra lite kommentarer...

Tack för ordet

Vackra bilder och snygg färgskala

Jo, jag förstår, efter att ha kommit till kontakt, att det inte finns någon affär just nu men trots det skulle jag vilja ha en text/rubrik/länk redan på startsidan som handlar om att köpa dessa smycken.

Det sägs att man inte ska överskatta folks kunskap men inte underskatta deras förmåga - det gör att man kanske ska ge lite vägledning om hur man få fram de olika smycken som finns i underkant.

Så bredden. Ja, här är vi olika men för mig och det sätt jag använder fönster så är den för bred. Jag föredrar sidor som är runt 900. Du kan läsa mer om sidbredd i tidigare diskussioner.

På det hela vill jag dock säga att jag tycker att den är snygg.

Tack så mycket...

jo jag har oxå funderat mycket på ifall man borde inkludera någon förklarande text, genom pop-up eller liknande... håller på med en liten kund-undersökning för att få reda på ifall folk förstår hur det funkar...

storleken på sidan håller jag att jobba på nu, kommer att finnas tre varianter med olika storlekar, blir lite bökigt med tre varianter av alla bilder osv... men jag tror att det krävs för att få till nått vettigt för folk med upplösning 800 px respektive 1920 px...

en förhandstest på den ligger på www.annalunda.nu/new, sidan ändrar och laddar in olika bilder beroende på den aktuella bredden... dock är inte bilderna storleksoptimerade och den tar en jäkla stund att ladda in... (ifall det inte verkar funka så hör gärna av er... verkar funka på I.E, Opera och Mozilla.. men man vet ju aldrig...)

  • Medlem
  • International user
  • 2008-03-03 14:47

Macwitty said it all! Again!
lär vara 99webb bästa redaktör!

Nu till din sida:
Jag tycker också att den är fin. Mysig till och med. Men det saknas mer konkreta köp förslag. Det känns lite som en portfolio. "vill hon jobba i någons smyck-ateljé?" undrar jag...

Jag vet att temat är känsligt, men jag tror att den kräver lite mer fräckhet för att vecka konsumtions intresse.

En åsikt i havet....

Lycka till!

  • Medlem
  • International user
  • 2008-03-03 14:59

tänkte på en grej....
telephon nummer brevis tjej bild = varning!!!!!!!

skriv även att du inte går med på:
- telefoninterviewer
- telefon försäljning

i en disclaimer på samma sida... du anar inte vilka fulingar som styr sådana bolag....

  • Medlem
  • Sundsvall
  • 2008-03-03 15:27

Trevlig sida och fina smycken!
Vissa siffror "klipps av" i nederkant för mig (se bif bild) Jag använder Safari.

1
Bevaka tråden