Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Mina Trådar & Bevakade Diskussioner

Tråden skapades och har fått 12 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Dessa två "sidor" är jag inne på mycket.
Kan man inte ha en funktion där man kombinerar båda? Så jag ser båda på samma ställe/sida. Det skulle vara en tidbesparande funktion. iaf för mig

Kanske med en markering av ngn slag, ikon/text på sidan som kan säga vart de kommer ifrån. Men det viktiga att det är på samma sida.

Det var en idé jag hade nu sent på natten.
Men ni kanske är emot detta och har en bra anledning

ha det gott
/manne

men du använder ju fel browser?
- du får forska själv på det...
- men du lutar åt opera.no

Vad pratar du om? Jag använder FireFox och vad har webbläsare med det här att göra?

Inte för att jag har provat, men han menar säkert att man kan ha två sidor bredvid varann i samma fönster - kanske.
Om det t o m går att spara så som bokmärke är det ju flott.

ja, men jag frågade efter en funktion här på sidan. inga workarounds
men tack iaf..

  • Medlem
  • 2007-08-13 14:37

Om du väljer att bevaka dina egna trådar så räcker det väl med Bevakade diskussioner?

Ursprungligen av Baron:

Om du väljer att bevaka dina egna trådar så räcker det väl med Bevakade diskussioner?

Tydligen inte va?
Ibland vill jag följa andras trådar eller trådar jag har postat i också

  • Medlem
  • 2007-08-13 18:04

Dem ser du väl i Bevakade diskussioner? Där ser du trådar du har postat i, trådar du bevakar och trådar du har skapat själv. Väl...?

Jag tror inte jag är med riktigt här...

1. Jag kan ju följa mina egna skapade diskussioner, utan att välja bevaka. Dessa har jag under "mina trådar"

2. Jag kan följa dom jag specifikt valt att bevaka. Under "bevakade diskussioner"

3. Jag får ingen bevakning av en diskussion där jag postat i (ej startat) om jag nu inte valt det. Här funkar det som det ska.

Det jag vill ha är "en sida" där punkt 1 och punkt 2 ingår. Idag är dom under separata sidor.

Jag får gå till 2 olika sidor, jag vill kunna logga in på 99.se och sen under en länk där jag kan se mina poster jag skapat och bevakade diskussioner. Det här blir enklare för mig och jag får en sida där jag får en överskådlig bild där jag vill se eventuella ändringar.

Förstår du mig bättre nu?

Men, "mina trådar" ingår ju i "bevakade diskussioner".
Jag går aldrig in på "mina trådar".

Ursprungligen av the örjan:

Men, "mina trådar" ingår ju i "bevakade diskussioner".
Jag går aldrig in på "mina trådar".

Va? Inte för mig, jag har som jag beskrev. Under bevakade diskussioner har jag inget jag skapat.

  • Medlem
  • 2007-08-13 20:19

Här ställer du in om du vill prenumerera på dina egna trådar, under Meddelanden & kungörelser/Förinställt bevakningsläge för diskussioner. Testa det!

får prova det då!

1
Bevaka tråden