Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Vart är skärmarna??

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2007-08-10 19:17

Hola amigoz..
Har någon här hört något om det det är nya skärmar på G, det var ett tag sedan dagens serie kom ut. Sedan så har väl hela Apples linje uppdaterats utan just skärmarna!?!? Så dom borde väl stå på tur?? Behöver köpa in några till kontoret med det skulle suga häst ba..e om det kom nytt inom kort.

/Fred

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2007-08-10 20:42

Är väl frågan om de kommer uppdatera dem alls nu när de släppt 'nya' imacen med samma gamla upplösning istället för att öka på dpivärdena som på macbook pron. imacen skulle ju då verka mossig i ett nafs. Kanske att de ökar ljusstyrkan något eller sätter dit hdmikontakt.

Jag är också sugen på att köpa en till Cinema Display, men hade velat ha en med bättre responstid. Annars är de nuvarande fortfarande rätt bra jämfört med många andra nya skärmar. Färger, ljushet och betraktningsvinkel är bra på min 20" Cinema Display, det enda jag inte är nöjd med är just repsonstiden, den hänger liksom inte med att rita upp saker, kolla t ex skärmsläckaren "Flurry" där ser man det tydligt, man ser ett streck över skärmen typ.

Var inga problem med det på samma dator när man hade den kopplad till en CRT-skärm. Det är rätt intressant att vissa grejer var bättre med den gamla tekniken. ;p

1
Bevaka tråden