Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iPhoto 7 vill inte exportera

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2007-08-10 16:43

Nya iPhoto har väldigt bra funktioner och avsevärt snyggare, men exportfunktionen vill inte fungera! Jag har uppdaterat en liten fix 7.0.1 kört Onyx och reparerat eventuella skivrättigheterna. Varken tangent eller menyvalet får Exportera... att öppna sig. Importfunktionen verkar däemot fungera och öppnar sig utan problem.

Jag har en 12" PB G4 1330 med 756minne.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2007-08-10 16:50

Hittade precis denna sida http://www.silvermac.com/2007/unable-to-export-iphoto7-08/ ska prova om det fungerar.

  • Medlem
  • International user
  • 2007-08-10 18:48

'Förbättra bild' och 'Beskär bild' har försvunnit eller? Jag hittar det inte.

  • Medlem
  • International user
  • 2007-08-10 18:50

okej, jag hittade det.

Om man inte kan exportera så brukar det bero på att man kört någon av hacken för att kunna exportera bilder från iPhoto. Före iPhoto 7 fanns det inga officiella sätt att skriva plugins till programmet, men kreativa människor hackade lösningar. Dessa ställer dock till det om man låter de vara kvar och uppdaterar iPhoto.

Sen ändrade jag rubriken på tråden. Det finns inget som heter "iPhoto 07". Det finns "iPhoto '08" som syftar på att det är en del av iLife '08-paketet och så finns det "iPhoto 7" som syftar på att det verkliga versionnumret är just 7.

1
Bevaka tråden