Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iWork '08 och iLife '08 installerade

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Uppsala
  • 2007-08-09 10:32

Det gick fort - beställde i tisdags kväll. Hann testa iWorks testversion innan och börjar nu fundera om man med mina behov kan vara utan Office 2008. Lite ominstallation i huvudet så skall Pages och Numbers kunna ersätta MSO. Keynote har gjort det för länge sedan... iLife skall jag kolla mer hemma, iPhoto ser bra ut från presentationerna hursomhelst. Dessutom nya (?) mindre program-CD-förpackningar med "Designed by Apple in California" stod det så förut? "Events" i iPhoto heter Händelser och det är en riktigt bra innovation!

Senast redigerat 2007-08-09 10:50

Undrar om Keynote nu klarar av att öppna Powerpoint dokument utan att vissa saker ändras.
Jobbar som originalare på ett tryckeri och får tyvärr ibland original i PP format. Väldigt störande när man skickar korrektur till kunden som inte alls ser ut som han gjort det i PP.

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2007-08-10 11:42

100% lär man väl inte få, men jag tror att det är nytt med denna version av iWork att programmen varnar för de problem som uppstått vid konverteringen (som olika typsnitt t.ex.) Ladda ner testversionen och prova!

1
Bevaka tråden