Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Extrern Brännare m Toast eller motsvarnde sökes

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2007-08-07 15:29

Tjena! ORKAR inte leta i forumet efter ett svar. Jag har köpt en extern DVD-brännare till min Mini. En Samsung sE-s184 med Litescribe (stavning?)
Till det använder jag Toast 8 Titanium. Har någon förslag på bättre program där man kan tex kopiera kopieringsskyddade filmer? Samt där man kan använda Litescribe-funktionen?
Tacksam för snabbt svar!

  • Medlem
  • 2007-08-09 16:34

Tack för alla bra och snabba svar!

  • Medlem
  • 2007-08-09 17:01

Otillbörlig kopiering av kopieringsskyddat material, eller annat skyddat av lagen om upphovsrätt, är inget vi sysslar med här på 99.se. När det gäller litescribefunktionen är jag också intresserad hur den kan fås att funka på en mac, då jag står i begrepp att köpa en dylik.

  • Medlem
  • 2007-08-09 23:56
Ursprungligen av Korsriddaren:

Otillbörlig kopiering av kopieringsskyddat material, eller annat skyddat av lagen om upphovsrätt, är inget vi sysslar med här på 99.se. När det gäller litescribefunktionen är jag också intresserad hur den kan fås att funka på en mac, då jag står i begrepp att köpa en dylik.

Ok! Har inte påstått att man ska göra det! Det var bara en helt vanlig enkel fråga!

  • Medlem
  • 2007-08-10 00:32

Lugn och fin nu Det har jag inte heller påstått att du sagt. Ville bara markera det om det skulle vara så att det handlade om sånt och något var osäkert. Man är väldigt hårda med sådant på på 99.se så det var i all välmening.

Ursprungligen av Dalle:

Ok! Har inte påstått att man ska göra det! Det var bara en helt vanlig enkel fråga!

Någon annan som testat ett litescribe program som faktiskt fungerar med mac och Dalles Samsungbrännare?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2007-08-09 18:05
  • Medlem
  • 2007-08-09 23:55

Det har jag redan provat med negativt resultat.

1
Bevaka tråden