Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Skärmsläckare iTunes Artwork fungerar ej

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Min favvo-skärmsläckare iTunes ArtWork har slutat fungera. Väljer jag denna i scroll-listan, stängs hela Systeminställningar ner.

Innan detta hände, laborerade jag med olika inställningar för skärmsläckaren, antal albumomslag i fönster m.m. Tror att det sista jag försökte var 2 i bredd, sen la skärmsläckaren av...

Nu kommer jag alltså inte in för att ställa om till mer normala 4-5 "artworks" i bredd!

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2007-08-07 14:27

Ha, samma händer mig. Gick in och ändrade precis som du och nu syängs Systeminställningar ned när jag försöker gå in på skärmsläckare.

Liten tröst för dig såklart...ska gräva lite i detta. Återkommer.

Ursprungligen av acke:

Ha, samma händer mig. Gick in och ändrade precis som du och nu syängs Systeminställningar ned när jag försöker gå in på skärmsläckare.

Liten tröst för dig såklart...ska gräva lite i detta. Återkommer.

Tack - jag har verkligen gillat att se alla album på skärmen... speciellt som jag är i slut-tampen med att lägga in alla mina vinyl nu. Hästjobb, men kul att ha ALL musik i iPoden!

iTunes ArtWork - igen

Ingen guru som vågar testa? Försök minimera antalet covers i vyn, se om skärmsläckaren lägger av...

Finns det någon liten fil som håller reda på inställningar i iTunes ArtWork som man skulle kunna radera?

Att radera filen com.apple.screensaver.iTunesArtwork.0017f230fdca.plist
funkade iallafall för mig. Sökte på artwork. i spotlight så kom den upp som första fil

Tack

Tack! Jag hittade tv filer "p.list", raderade bägge. Nu fungerar det igen!:D

1
Bevaka tråden