Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Synka betyg? Hur?

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej!
Jag har plockat lite olika låtar ur min MP3-samling och lagt in på podden (G4). Men finns det något sätt att synka endast betygen? Jag sätter betyg efter att jag lyssnat på låtarna på iPoden. Och sen vill jag föra över alla betygen till dator. Men kan man synka bara betyg utan att skicka in alla andra låtar i podden som inte redan finns där?

Om du gör en spellista som bestämmer iPodens innehåll kommer alla betyg du sätter på iPoden att uppdateras när du ansluter den till din dator.

  • Medlem
  • 2005-01-15 12:34

Erik>> Har du lust att utveckla det där något? Hur ser listan ut, var ska den ligga, iPod, iTunes?

Jag har samma frågeställning, men lyckas inte fixa det..
Jag har manuell överföring inställt, är det problemet?

  • Medlem
  • 2005-01-18 22:22

Tjena, nån som har lust o tipsa eller? Jag börjar bli jävligt matt på mitt betygsproblem nämligen...

jag tar upp en gammal tråd. Hur gör man nu för att synka betygen jag satt på iPoden till låtarna på min dator i iTunes?

Mvh Calle Larsson

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2007-08-05 09:18

Jag fattar ingenting av tråden. Då jag sätter betyg på låtarna i iPod synkas det automatiskt till iTunes nästa gång jag kopplar in iPoden. (Samt antal spelningar och "senast spelad".) Jag gör ingenting speciellt. Hur gör man för att INTE synka betyg undrar jag?

1
Bevaka tråden