Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

PS CS3 på sekundär skärm

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag sitter här och försöker köra PS CS3 (OSX) på en sekundär bildskärm. Problemet är att jag inte lyckats flytta över docken till den skärmen jag vill arbeta på. Någon som vet hur man går till väga?

Systeminställningar -> Bildskärm -> Uppställning, dra "menyraden" i miniatyrbilden på skärmarna till den skärmen där du vill ha dockan. Kadumdish.

Nu när jag läser igenom inlägget såhär i efterhand inser jag hur fruktansvärt klumpigt jag formulerade mig.

Det jag vill flytta är dockan i PS, där man dockar brushes, tool presets, layers. history och allt annat. Det borde man inte vara tvungen att flytta menyraden för att göra.

Ursprungligen av Robfolio:

Det jag vill flytta är dockan i PS, där man dockar brushes, tool presets, layers. history och allt annat. Det borde man inte vara tvungen att flytta menyraden för att göra.

Oj, jag trodde du menade själva dockan i OS X. Då kan jag tyvärr inte hjälpa dig. :/

Ursprungligen av irrelogical:

Oj, jag trodde du menade själva dockan i OS X. Då kan jag tyvärr inte hjälpa dig. :/

Det är mitt fel, jag borde ha beskrivit problemet mer utförligt. Mitt inlägg gick inte annat än att missförstå.

Tack ändå

  • Medlem
  • International user
  • 2007-08-04 10:44

Dockan kan bara vara på huvudskärmen, det vill säga den skärm som har menyraden.
Däremot är det en bra idé att låta paletterna vara på den sekundära skärmen.

1
Bevaka tråden