Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Azureus har gömt mina nerladdade filer!

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag skulle ladda ner en torrent med Azureus
Innan gick download pathen till min externa hårddisk, nu när denna var bortkopplad och jag snabbt klickade förbi Ok rutan för filen laddade azureus ändå ner filen till min externa jaja tänkte jag filen lägger väll sig i någon temp mapp.... men icke! Filen är nerladdad och programmet delar med sig av den och hävda att den ligger på den externa. Sökning ger inga resultat och den ligger inte i programmet temp mapp så nu tar den bra upp en massa plats men jag kan icke hitta den!

Någon som har en lösning?

Jag kan öppna filen genom Azuerus men när jag väljer "visa i finder" popar endast min hem mapp upp?!

Om din Externa disk var bortkopplad så la nog Azuerus den där sökvägen till den disken skall vara fast i en ny mapp (då denna mapp inte finns om disken inte är mountad)

I Finder, tryck Shift-Kringa-G och skriv in /Volumes, kolla i den mappen (med hårddisken avmonterad) om det finns en mapp som heter samma sak som din externa hårddisk. Där i borde isåfall filen ligga.

Lite krånglig förklaring, jag hoppas du hittar

tackar! funkar! du räddade de två gigen som min lilla hd har över!
är det en bugg man ska rapportera tror du?

Dom vet nog redan om den, läste om de först på nåt Azuerus-forum tror jag..

1
Bevaka tråden