Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Det tog 24 år för iPhone att slå igenom

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Norrköping
  • 2007-07-25 19:20

men äntligen lyckades Steve Jobs: Den allra första modellen

Kunde inte posta i "Nyhetstips iPod & iPhone" för att jag sägs sakna behörighet.

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2007-07-25 20:40

Det där var bara en designstudie.

  • Medlem
  • Norrköping
  • 2007-07-25 21:26
Ursprungligen av Adzam 1:

Det där var bara en designstudie.

Jo, jag vet. Jag trodde inte heller någon skulle tro att det verkligen handlade om iPhone med tanke på årtalet ;)...men det är ju den första telefonen med touch screen med ett äpple på.

Fy tusan vad snyggt!

Jag skulle gärna vilja ha en retro-iPhone i platinumplast med ett färgglatt äpple på baksidan. Allvarligt alltså. Kanske några faux-ventilationshål på baksidan som en nick till SE/30. Touchscreen förstås, men med lätt välvd yta som påminner om en liten CRT. Kantigare UI med typ 256 färger men med samma funktionalitet (bilderna ska förstås inte se konstiga ut).

Ahh... retro...

  • Medlem
  • Norrköping
  • 2007-07-25 22:49
Ursprungligen av Redglittercoffin:

Jag skulle gärna vilja ha en retro-iPhone i platinumplast med ett färgglatt äpple på baksidan. Allvarligt alltså. Kanske några faux-ventilationshål på baksidan som en nick till SE/30. Touchscreen förstås, men med lätt välvd yta som påminner om en liten CRT. Kantigare UI med typ 256 färger men med samma funktionalitet (bilderna ska förstås inte se konstiga ut).

Ahh... retro...

Hahaha, inte jag.

  • Medlem
  • Båstad
  • 2007-07-25 22:56

Hmm... Måste säga att jag känner igen den... Kan ha sett den på YouTube Hmm...

  • Medlem
  • 2007-07-26 00:26

mac mini biladapter

Har fått info om mojligheter att install. macmini i bil. Datorn ar på 12 volt o. ar plug and play. Mac mini tillsammans med garmin GPS (finns for MAC) torde vara en mycket bra losning. Ar det någon som har erfarenhet av detta konsept?

Rali

Ursprungligen av rali:

Har fått info om mojligheter att install. macmini i bil. Datorn ar på 12 volt o. ar plug and play. Mac mini tillsammans med garmin GPS (finns for MAC) torde vara en mycket bra losning. Ar det någon som har erfarenhet av detta konsept?

Rali

Det där borde du starta upp en egen tråd kring. Lät cool.

  • Medlem
  • Växjö
  • 2007-07-26 10:26

Lätt bland de coolaste telefoner jag har sett! xD

// MacxD

1
Bevaka tråden