Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Min Presentation

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2007-07-26 17:20

Tjenare, här har ni min presentation !

Jag heter Oskar, är 14 år och bor i Alingsås strax utanför Göteborg! På västkusten alltså På fritiden gillar jag att spela trummor, umgås med vänner eller min flickvän Isabella Jag har 2 äldre systrar som båda har barn så jag får väl passa en och en annan unge lite då och då! Är fruktansvärt musikintresserad och lyssnar nästan 24 timmar om dygnet! Har väldigt bred musiksmak, lyssnar på allt från Gnarls Barkley till In Flames, Belle&Sebastian till Cannibal Corpse osv! Som ni märkte lyssnar jag på en del extrem-metal. Men det syns inte om ni tittar på min klädsel Blir kallad snobb av mina kompisar, men nejdå. Så farligt är det inte Visst har jag några märkesplagg i garderoben, men ska jag vara ärlig har jag nog mest från H&M ^^ I skolan är mina favoritämnen SO, Musik och Engelska. Som jag alla är mycket duktig i !
Min kära iPod Video Black (G5) har jag haft sen April förra året. Fast iofs har den blivit utbytt en gång på grund av knasig hårddisk! När jag reser är min iPod utan tvekan min bästa vän!

Det var väl allt, tack för att tog er tid att läsa min presentation!

Ses i forumen!

O

  • Medlem
  • 2007-07-26 18:05

Välkommen!

1
Bevaka tråden