Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Apple börjar ta inträde till sina butiker i USA

Tråden skapades och har fått 12 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Såg detta på qjnet som länkat det från BBspot. Vet inte om det är sant eller inte, men det låter helt galet.

Ta inträde för att man har för mycket folk i butikerna låter inte som rätt väg att gå tycker jag. Tydligen iphone som ställt till det . Men men allt är möjligt i USA.

Vad tror ni?

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2007-07-23 22:25

helt jävla rätt.

För att?

När jag var där fanns redan biffiga vakter.. det borde räcka

Låter som nåt de skulle kunna göra på snorkiga boutiquer och definitivt inget jag har den minsta respekt för. Ungefär samma inställning som att svara "jag tror inte du har råd med den där" när nån frågan vad nånting kostar (något som väl är olagligt i Sverige numer?)

Det är en sak att inte släppa in mer folk när butiken är full, men att skilja på fint folk och pöbel genom att ta betalt för att gå in i en affär går fetbort.

Precis... Jag gillar som sagt inte idén alls. Man undrar om 1 april är i repris eller nåt ? Att man inte släpper in folk när det är fullt i butiken har och göra med brandsäkerhet. Alla lokaler är anpassade för ett visst antal människor (om jag inte minns fel).

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2007-07-23 22:48

Det låter inte alls som något som Apple skulle göra. Satsar en hundring på att uppgifterna inte stämmer

Ursprungligen av screwpull:

Vad tror ni?

Surt skämt.

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2007-07-23 23:35

Om du kollar annat innehåll på BBspot så förstår du nog att det är ett skämt

Jo... det var därför jag slängde upp nyheten här

Fast jag väntar hellre tills IDG skriver en släng.. Inte för att de ska klata sig utan mest den flamewar som alltid börjar... hahaha

Ursprungligen av screwpull:

Fast jag väntar hellre tills IDG skriver en släng.. Inte för att de ska klata sig utan mest den flamewar som alltid börjar... hahaha

Ja, det är helt sjukt hur låg nivå och hur inflamerade diskussionerna är där. Ta t.ex. artikeln Microsoft hotar gpl-användare. Där finns över 200 kommentarer med nyanserade rubriker som "Därför hatar alla Microsoft" och "Pingvinskallar go home!". Och det är ändå bara rubrikerna, försöker man läsa kommentarerna blir man mörkrädd av faktafel, FUD, troll och personangrepp. Helt sjukt som sagt. Antar att IDG gillar det i hemlighet, för det driver trafik till sidan.

Ursprungligen av Adrian B:

Ja, det är helt sjukt hur låg nivå och hur inflamerade diskussionerna är där. Ta t.ex. artikeln Microsoft hotar gpl-användare. Där finns över 200 kommentarer med nyanserade rubriker som "Därför hatar alla Microsoft" och "Pingvinskallar go home!". Och det är ändå bara rubrikerna, försöker man läsa kommentarerna blir man mörkrädd av faktafel, FUD, troll och personangrepp. Helt sjukt som sagt. Antar att IDG gillar det i hemlighet, för det driver trafik till sidan.

Är nog IDG:s eget redaktionsfolk som sitter och skriver hälften av skiten, om jag känner dem rätt.

Ursprungligen av Leftrustle:

Är nog IDG:s eget redaktionsfolk som sitter och skriver hälften av skiten, om jag känner dem rätt.

Haha.. Jag vet faktiskt inte (tror inte det), men tycker att nivån löjligt jobbig och låg. Detta är nästan oavsett vad det handlar om. Inte rädd för diskussioner men när nivån är så låg så lägger jag min energi på annat istället.

Det är kanon för ett eftermiddags skratt när man läser inläggen

1
Bevaka tråden