Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Högtalare till macbooken?

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Jönköping
  • 2007-07-22 17:28

Jag är inte musikberoende men när jag vill lyssna på musik så vill jag lyssna ordentligt - inget fisljud som smeker mina öron.

Finns det högtalare eller något ljudpaket att köpa till macbooken? Nåt som ger lite mer kräm än de inbyggda högtalarna? Ägern ingen stereo så airtunes är inget alternativ, men jag har en iPod Nano

  • Medlem
  • Jönköping
  • 2007-07-22 17:29

Glömde fråga om det finns någon här som provat PC-högtalare på macbooken - någon som får ihop det?

Köp de högtalare du fastnar för, konstigare än så är det inte.

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2007-07-22 20:08

Dessa högtalare är rätt smidiga, det borde vara lätt att hålla reda på dom också.

  • Medlem
  • Jönköping
  • 2007-07-22 20:34

Ja, de var väl helt okej, men jag undrar hur bra kvalitet det är på högtalare som man kopplar till iPoden.

Själv har jag kollat på Logitech z4i tror jag att paketet hette. Finns på apple store för 995 kr och för 830 kr på netonnet inkl. frakt

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2007-07-22 23:58

Jaså, du pratar alltså om stationära högtalare och inte bärbara.. tog för givet att du ville kunna ta med dig dessa. Men ja, ditt förslag är helt utmärkt för både iMac och MacBook, i alla fall som budgetalternativ. Logitechs vita Z4i ser rätt bra ut och låter helt ok, speciellt för att kosta så lite..

1
Bevaka tråden