Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Tjena!

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Malmö
  • 2007-07-21 15:01

Hej där!!

Jaha då får man väll ta o köra en lite presentation av mig själv. Mitt namn är Kaj-Åke "Kajan" Hansson. Är 51 år och jobbar som brandman-deltid/utbildare på räddningsverket. En av mina käraste ägodelar förutom min nyinköpta ajmac är min gamla "Ajm ånn fajer" T-Shirt som jag köpte på en så kallad Fajer hassard convention i frankfurt 1981. Den håller jag mycket kär.

-----------------------------

Nä skämt o sido.

Mitt namn är Paul Landgren, bor nere i Malmöstad, växte upp i en liten by 2 mil söder om som heter Höllviken (Hellbay om man med hjälp av lite tyskengelska översätter det). Och för er som inte trodde det gick att komma längre söderut så har ni lärt er nått nytt nu.

Är 23 år ung, jobbar som elektriker på ett företag som heter EIAB (El & Industrimontage AB), mina arbetskamrater skulle väll tycka jag tog i lite när jag säger att jag jobbar där, jag är där iallafall.

Mina intresse är väll som dem flesta pågar, musik, öl, fest, TV-spel, dator. Spelar lite gitarr och inom musik är jag för det mesta allätare så länge texterna är bra. Men det jag brukar lyssna på mest är hårdrock och där favoriterna är Metallica, som jag faktiskt också har varit på konsert och sätt 3 gånger, måste också påpeka att jag faktiskt har ett plektrum från den käre Kirk Hammet i mina ägor också.

Jag konverterade till religionen Mac i februari genom att införskaffa mig en 24" iMac (ajmac), kan inte säga annat än att jag är mycket nöjd med mitt köp. Finns för o nackdelar med allt men hitills har det mesta varit fördelar. Så ännu en nöjd o glad Macist.

Och sist men inte minst tack till er som faktiskt har orkat läsa så här långt på min helt underbara presentation.

And keep up the good work 99.

Tack på förhand. Puss o kram. /Kajan

Välkommen hit får man väl säga då.

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2007-07-21 19:55

Välkommen. Mycket trevligt folk här!

  • Medlem
  • Munkedal
  • 2007-07-21 20:57

Välkommen.

Trevligt med en elektrikerkollega dessutom på samma företag men jag jobbar i Stockholm.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2007-07-22 02:36
Ursprungligen av Marco:

Välkommen.

Trevligt med en elektrikerkollega dessutom på samma företag men jag jobbar i Stockholm.

Haha där ser man, man tänker att det är en ganska obetydlig information men världen är lite så.

Du har inte varit nere i Malmö och jobbat nått då? vi hade 3 - 4 st stockholmare nere förra sommaren för att hjälpa till lite. Som sagt världen är liten så du kan ju vara en av dem

  • Medlem
  • Munkedal
  • 2007-07-22 20:46
Ursprungligen av Kajan:

Haha där ser man, man tänker att det är en ganska obetydlig information men världen är lite så.

Du har inte varit nere i Malmö och jobbat nått då? vi hade 3 - 4 st stockholmare nere förra sommaren för att hjälpa till lite. Som sagt världen är liten så du kan ju vara en av dem

Visst är världen liten men inte så liten att jag var en av den som var nere i Malmö förra sommaren.

Hej och välkommen

Får väl börja skriva iFan istället för Aj Fan då....

1
Bevaka tråden