Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Tjena!

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Malmö
  • 2007-07-21 15:01

Hej där!!

Jaha då får man väll ta o köra en lite presentation av mig själv. Mitt namn är Kaj-Åke "Kajan" Hansson. Är 51 år och jobbar som brandman-deltid/utbildare på räddningsverket. En av mina käraste ägodelar förutom min nyinköpta ajmac är min gamla "Ajm ånn fajer" T-Shirt som jag köpte på en så kallad Fajer hassard convention i frankfurt 1981. Den håller jag mycket kär.

-----------------------------

Nä skämt o sido.

Mitt namn är Paul Landgren, bor nere i Malmöstad, växte upp i en liten by 2 mil söder om som heter Höllviken (Hellbay om man med hjälp av lite tyskengelska översätter det). Och för er som inte trodde det gick att komma längre söderut så har ni lärt er nått nytt nu.

Är 23 år ung, jobbar som elektriker på ett företag som heter EIAB (El & Industrimontage AB), mina arbetskamrater skulle väll tycka jag tog i lite när jag säger att jag jobbar där, jag är där iallafall.

Mina intresse är väll som dem flesta pågar, musik, öl, fest, TV-spel, dator. Spelar lite gitarr och inom musik är jag för det mesta allätare så länge texterna är bra. Men det jag brukar lyssna på mest är hårdrock och där favoriterna är Metallica, som jag faktiskt också har varit på konsert och sätt 3 gånger, måste också påpeka att jag faktiskt har ett plektrum från den käre Kirk Hammet i mina ägor också.

Jag konverterade till religionen Mac i februari genom att införskaffa mig en 24" iMac (ajmac), kan inte säga annat än att jag är mycket nöjd med mitt köp. Finns för o nackdelar med allt men hitills har det mesta varit fördelar. Så ännu en nöjd o glad Macist.