Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

99.se antar att jag äger en mac - varför?

Tråden skapades och har fått 17 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Karlstad
  • 2007-07-15 03:51

Trots att det heter 99.se och inte 99mac längre antar 99.se att jag använder en mac...

Varför?

Är det inte dags att ta bort Macanvändare sedan och Använder Macmodell?

Kanske lägga till några mer generella frågor eller behålla frågorna men även lägga till frågor som passar in för /ipod, /musik och /webb också.

Och hur #&%! får jag bort Hur hittade du 99.se från min profil?

  • Medlem
  • Sundsvall
  • 2007-07-15 10:32

Formuläret ligger kvar sedan 99musik och 99pod syncade med 99mac. Därför står det så, det kommer förändras när tiden finns.

Hur man hittade till 99.se är väl en vettig fråga? Det är ju kul att se hur folk hittade till siten. Eller?

  • Medlem
  • Karlstad
  • 2007-07-15 18:39
Ursprungligen av Sidde:

Hur man hittade till 99.se är väl en vettig fråga? Det är ju kul att se hur folk hittade till siten. Eller?

Visst är det, men jag har ingen aning hur jag ändrar mitt svar...

  • Medlem
  • Malmö
  • 2007-07-15 21:04
Ursprungligen av Sidde:

Hur man hittade till 99.se är väl en vettig fråga?

Jag tror att de flesta här hittade till 99.se genom att de bytte namn och omdirigerades till 99.se, en del från 99mac, en del från ipod och en del från 99musik. Lite tråkigt att alla skriver det.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2007-07-15 11:03

Ett solklart fall för diskrimineringsombudsmannen!!!

http://www.do.se/

Det är en bra liten hämnd för att så många andra siter "antar" att man kör IE6 W2K/XP.

  • Medlem
  • 2007-07-15 12:20

Redglittercoffin: 99.se är INTE ett macforum. Däremot så finns det ett underforum för mac.

  • Medlem
  • International user
  • 2007-07-15 12:48
Ursprungligen av jgb:

Redglittercoffin: 99.se är INTE ett macforum. Däremot så finns det ett underforum för mac.

Men det var ett macforum från början.
Jag betraktar den andra som underforum.:p

Ursprungligen av jgb:

Redglittercoffin: 99.se är INTE ett macforum. Däremot så finns det ett underforum för mac.

Asså?

Det här kunde ha varit ett forum för Hubba-Bubba-entusiaster, det hade fortfarande varit en rolig pik mot IE6-hegemonin.

  • Medlem
  • 2007-07-15 13:24

Se det som att ni från 99mac har införlivats med oss från 99musik.

  • Medlem
  • 2007-07-15 15:21

Raderar några inlägg OT.

Admin

Jag kommer gå igenom dom där fälten i nästa uppdatering av sajten. Vi väntar på en stor uppdatering från vår leverantör som fortfarande är i beta-stadiet. När den är släppt kommer en hyggligt stor uppdatering av 99.se och då fixar jag detta.

  • Medlem
  • Karlstad
  • 2007-07-17 00:54
Ursprungligen av Björnström:

Jag kommer gå igenom dom där fälten i nästa uppdatering av sajten. Vi väntar på en stor uppdatering från vår leverantör som fortfarande är i beta-stadiet. När den är släppt kommer en hyggligt stor uppdatering av 99.se och då fixar jag detta.

Woho!

  • Medlem
  • Linköping
  • 2007-07-17 04:18

Kunde ju vara en kul ide att byta till 99.sinclair spectrums!:cool:

Ursprungligen av C.K.:

Och hur #&%! får jag bort Hur hittade du 99.se från min profil?

Det är väl en högst normal fråga på forum och liknande?

  • Medlem
  • Karlstad
  • 2007-07-17 00:53
Ursprungligen av Adrian B:

Det är väl en högst normal fråga på forum och liknande?

Jo men återigen, det är inte så mycket frågan som svaret jag är sur på. Ser frågan i "visa min profil" men inte i "redigera min profil"...

Är jag blind eller finns den inte?

Ursprungligen av C.K.:

Jo men återigen, det är inte så mycket frågan som svaret jag är sur på. Ser frågan i "visa min profil" men inte i "redigera min profil"...

Är jag blind eller finns den inte?

Aaaah.... då är jag med. Ja, man ska förstås kunna redigera alla fält. Antar att det är en av buggarna som ska fixas.

Ursprungligen av Adrian B:

Aaaah.... då är jag med. Ja, man ska förstås kunna redigera alla fält. Antar att det är en av buggarna som ska fixas.

Jag vet inte jag, vissa saker som t.ex födelsedatum och hur man hittade till 99 kan ju inte ändras med tiden, då tycker jag inte att det finns ett behov av att kunna ändra sådan fakta heller.

Men det kanske bara är jag

1
Bevaka tråden