Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Office 2004 11.3.6 Ute nu!

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • International user
  • 2007-07-11 08:51

Yes!!

  • Medlem
  • International user
  • 2007-07-11 08:56

Det är Entourage och Excel som fått förbättringar.
Up and running!

Yes!!

Definiera "förbättringar".

  • Medlem
  • Mjölby
  • 2007-07-11 09:33

Vare sig Microsoft Update, VersionTracker eller MacUpdate har fått upp den ännu.
Var finns den?

Ursprungligen av Le:

Var finns den?

http://www.microsoft.com/mac/downloads.aspx?pid=download&location=/mac/download/Office2004/Office2004_1136.xml

Den länken fungerar ej. Verkar inte gå och länka till sidan med uppdateringen. Fungerar bättre och gå till sidan med samlade uppdateringar för Microsofts macprogram, överst för Office2004 finns uppdateringen.

http://www.microsoft.com/mac/downloads.aspx

Kommer det komma en intel-anpassad Office-suit till mac? Office 2004 är ju lite av en miss imho. Känns segt och inte särskilt kompatibelt med Windows motsvarighet.

Ursprungligen av misthv:

Kommer det komma en intel-anpassad Office-suit till mac? Office 2004 är ju lite av en miss imho. Känns segt och inte särskilt kompatibelt med Windows motsvarighet.

Senare i år, står i Microsofts FAQ över deras stöd för Apples Intel övergång.

Citat:

Q. When will the next version of Office for Mac be available?

A. The next version of Office for Mac – named Microsoft Office 2008 for Mac - is under development and scheduled to be available in the second half of 2007. For more information about our upcoming release, please view our press page.

  • Medlem
  • Vänersborg
  • 2007-07-11 22:26

Denna PPC till intel håller jag mig jäkligt långt borta ifrån.
Segare skit får man leta efter, ursäkta språket men hallå 2004?
Nu väntar vi på 2008.

Ursprungligen av Tjarven:

Denna PPC till intel håller jag mig jäkligt långt borta ifrån.
Segare skit får man leta efter, ursäkta språket men hallå 2004?
Nu väntar vi på 2008.

Konstigt, jag tycker inte att den är seg och då kör jag med den första revisionen av MacBook. Visst innan microsoft släppte en update till Office strax efter övergången till Intel så var det lite si och så med stabiliteten. Men nu spinner det på bara bra, och jag använder det dagligen.

  • Medlem
  • Vänersborg
  • 2007-07-11 22:57
Ursprungligen av Mikael E:

Konstigt, jag tycker inte att den är seg och då kör jag med den första revisionen av MacBook. Visst innan microsoft släppte en update till Office strax efter övergången till Intel så var det lite si och så med stabiliteten. Men nu spinner det på bara bra, och jag använder det dagligen.

Segt och segt men jag menar mest uppstarten jag inte tål. Tar säkert 5sek på en Mac Pro.
Neooffice som jag andvänder är lika seg samt openoffice.
Verkligen nått Apple behöver göra nått åt, hur fasen ska man kunna rekomendera Mac med dessa sketna office kopior?
En sketen Win burk med office2003 tex tar 20ms att starta.
Tror ärligt jag bootar upp en win i paralells och startar office snabbare än Mac öppnar ett doc.

Ursprungligen av Tjarven:

En sketen Win burk med office2003 tex tar 20ms att starta.
Tror ärligt jag bootar upp en win i paralells och startar office snabbare än Mac öppnar ett doc.

Skulle nog kunna bero på att både office och windows kommer från microsoft, så personligen tror jag att de kan optimera koden ganska mycket, vilket inte microsoft gör lika bra med office på Mac OS X, eller ens för den delen kanske vill.

1
Bevaka tråden