Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Logic 6.4 och en Intel Mac

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Funderar på att införskaffa en Macbook fast är inte alls sugen på att uppgradera mitt Logic. Kommer det vara något strul om jag vill köra Logic 6.4 med Intelprocessorer, tro? Tankar på det?

Rosetta och realtidsljud ska funka, men det verkar inte vara någon vidare bra kombination. Du lär inte få någon vidare prestanda, och folk har haft problem med dropouts, knaster osv i andra icke-universivalifierade program. Så det är nog värt att uppgradera till Logic 7 om du ska faktiskt ska kunna använda det.

Det var väl det jag misstänkte. Fanken... Då lutar det väl åt att jag struntar i hela prylen istället

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2007-07-12 00:20

Gissar att du vill vänta tills 8:an släpps?

Nja, dels är jag generellt motståndare till hela den här uppgraderingshetsen (men inser förstås att det är en nödvändighet i det här specifika fallet) och dels tycker jag inte alls att v.7 innehåller nånting som för mig är värt 3000:-. Ett par nya syntar och möjlighet till drag n drop i EXSeditorn? Nej, jag tror inte det...

1
Bevaka tråden