Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iTunes startar inte efter uppdatering

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Göteborg
  • 2007-07-10 17:29

Efter att ha uppdaterat till senaste iTunes vill iTunes inte starta.

Lösning?

Senast redigerat 2007-07-15 20:57
  • Medlem
  • Göteborg
  • 2007-07-10 22:40

Löst.

fråga, startade den inte för att de kommit konflikt med ljudinställningarna?
Isf, hur löste du det? har sökt runt på apple's support utan att hitta något som hjälpt mig.

Om man påstår sig löst ett problem delar man med sig av lösningen.
Kan finnas andra som kan ha nytta av det.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2007-07-14 15:00

Egentligen är det INTE löst. Sanningen är den att jag nöjde mig för ett tag med en lägre version. Det funka. Men jag testade att uppdatera igen, men det gick inte andra gångeen heller. Senaste iTunes vägrar starta! Så nu sitter jag med 7.2 och vågar inte uppdatera en gång till. Hmm...

Någon som har haft samma problem och lyckats finna en lösning på det? har varit borta under helgen och inte haft tid att krångla mer. Mycket irriterande att inte kunna komma åt sin Ipod och spela sin musik

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2007-07-15 20:54

Tills du kan använda senaste versionen kanske du vill använda en äldre version som funkar? Isåfall hittar du det här: http://oldapps.com/download_iTunes_mac.php

Vill också ha en lösning på varför senaste iTunes inte vill starta.... Någon?

  • Medlem
  • Umeå
  • 2007-07-15 21:00

Använder du shapeshifter eller liknande, iTunes vill inte starta om man gör det utan man får stänga av Shapeshifter, starta iTunes acceptera licens avtalet. Därefter kan man aktivera Shapeshifter igen och iTunes kommer nu att fungera som det ska.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2007-07-16 13:40

Japp, har Shapeshifter.... ska testa ditt tips...

1
Bevaka tråden