Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Tillbehör till Ibook G4 1.33 Ghz ?

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag köpte en Ibook G4 1.33 Ghz begagnad för nån vecka sedan och då fick jag bara en adapter så man kunde koppla in en extern skärm eller projekter, men stämmder det inte att man även ska få med en adapter så man får en S-video kontakt original eller är det jag som har fel?:tveksam:

Tacksam för svara snarast.:)

// MrParanoid

  • Medlem
  • Linköping
  • 2007-07-07 17:49

S-video-adaptern var tillval. Det vill säga du fick lov att köpa till den.

Finns väl fortfarande att köpa, kostar kring 300 kr.

Är svar efter 26 minuter snart nog

jadå, skitsnabbt och bra

det är sån snabb respons man vill ha hehe

Jag har en S-video-adapter som jag kan sälja till dig om du är intresserad. Skicka PM...

Lite off topic kanske men jag frågar ändå.

Min iBook G4 blev stulen på jobbet i våras och nu planerar jag att köpa en ny MacBook. Jag har alla tillbehör kvar till iBooken hemma så jag undrar om S-video adaptern till iBooken kommer att funka till MacBooken. Skulle vara nice att spara några hundralappar iallafall.

Tack för svar.

/Daniel

Ursprungligen av namatoj:

Lite off topic kanske men jag frågar ändå.

Min iBook G4 blev stulen på jobbet i våras och nu planerar jag att köpa en ny MacBook. Jag har alla tillbehör kvar till iBooken hemma så jag undrar om S-video adaptern till iBooken kommer att funka till MacBooken. Skulle vara nice att spara några hundralappar iallafall.

Tack för svar.

/Daniel

Nej, tyvärr.

MacBook har mini-DVI och iBook har mini-VGA. Kontakterna är ganska lika varandra till utseendet så det är lätt att se fel vid en första titt.

1
Bevaka tråden