Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hur länge kommer ni ha eran MacBook?

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag har en fråga till alla er som sitter med MacBook, hur länge har ni haft dem och hur länge tror ni att ni har dem innan ni köper en ny? Och vad använder ni dem till?

  • Medlem
  • Sjöbo
  • 2007-07-08 10:05

Haft den snart ett år och kommer nog ha den ett eller två år till innan jag köper en ny. Den räcker mer än väl till det lilla jag gör (nätet, iphoto och mail/kalender/chat). Helt enkelt en klockren dator.

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2007-07-08 10:35

kommer ha min i runt 6-12 mån till beroende på om apple släpper något spännande.
Använder den till photoshop, flash, dreamweaver, fireworks, chat, film, surfa

  • Medlem
  • Karlstad
  • 2007-07-08 10:44

Min förra dator, en windowspc, hade jag i 3-4 år. Så jag antar att det kommer bli lika med macbooken. Men man vet aldrig, händer det något kul så kanske man byter innan. Prestandan i macbooken är så bra att jag kommer att klara mig ett bra tag iaf.

Har precis passerat ett år på min och den känns fortfarande rapp. Tror nog att jag kommer kunna stå ut med den minst ett år till, men troligen längre. Fast det är klart, om hustrun byter ut sin iBook G3 700 mot något nyare - vilket var anledningen till att min Powerbook G3, då det begav sig, i ett slag blev till ett tröskverk i mina ögon.

Kommer byta när Leopard kommer.

  • Medlem
  • Rättvik
  • 2007-07-08 14:22

har haft min i över ett år nu och är nöjd så jag kommer nog ha den iaf ett år till

Skaffade första varianten av C2D precis när de kom, så någon gång i höstas skaffade jag den. Jag kommer väl att ha den i ungefär två-tre år, tror jag. Så, 2008-2009 någon gång kommer jag nog att byta ut den. Ja.

1
Bevaka tråden