Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Var kan jag lagra screenshots online?

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Malmö
  • 2007-07-07 00:16

I många tillfällen när man skapar en tråd eller svarar på ett inlägg är det optimalt om man kan bifoga en screenshot.

Finns det någon gratis sajt där man kan ladda upp foton/screenshots som man sedan kan länka in i trådar/inlägg?

Finns inget störigare än att klicka på bifogade bildlänkar i trådar/inlägg där sidan ej är tillgänglig...

  • Medlem
  • Malmö
  • 2007-07-07 00:27
Ursprungligen av Reisan:

I många tillfällen när man skapar en tråd eller svarar på ett inlägg är det optimalt om man kan bifoga en screenshot.

Finns det någon gratis sajt där man kan ladda upp foton/screenshots som man sedan kan länka in i trådar/inlägg?

Finns inget störigare än att klicka på bifogade bildlänkar i trådar/inlägg där sidan ej är tillgänglig...

Kom nyss på att jag har ju Gmail-konto. Och Google har fler tjänster via det kontot. Och det fanns gratis webbalbum via det kontot. Man använder Picasa Web Album Uploader, som kan hämtas när man är inloggad på sitt konto. Enkel att ladda upp filer via programmet/OSX.

Ps. Kul att svara på sin egen fråga...

  • Medlem
  • Sollentuna
  • 2007-07-07 00:30

Eller så laddar du upp dom till 99.se... Eller är det något med den varianten som inte är så bra?

  • Medlem
  • Malmö
  • 2007-07-07 00:38
Ursprungligen av frazze:

Eller så laddar du upp dom till 99.se... Eller är det något med den varianten som inte är så bra?

Aha, går det? Visste jag inte. Hur gör jag då?

  • Medlem
  • Sollentuna
  • 2007-07-07 00:51

I avancerat läge ser du mer: under ytterligare inställningar finns bifoga filer.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2007-07-07 00:54
Ursprungligen av frazze:

I avancerat läge ser du mer: under ytterligare inställningar finns bifoga filer.

Aha! Tack för tipset.

1
Bevaka tråden