Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ensam fredagkväll på 99an(?)

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hey!
Är det bara jag som sitter och väntar på att diskussioner ska uppdateras här ikväll? :"> Det händer inte så mycket nu kan jag lova, min flickvän sover efter en hård arbetsvecka, och eftersom att jag sitter hemma(och ska fortsätta med det ända till augusti) och nöter actionscript hela dagarna har jag självklart lyckats fukka upp min dygnsrytm.

Så, jag sitter alltså och väntar med spänning på att vissa diskussioner ska uppdateras nu, så det händer något. Mest spänd är jag faktiskt på hur "Posta ditt OS X-screenshot här" ska utveckla sig, då jag har märkt att det har blivit lite oskön stämning i där.
Musiktextspelet är också en höjdare, där jag väntar på att nån ska knäcka nöten som jag var tvungen att fuska för att knäcka.
Våran ena siameskatt Jazzmatazz ligger och sover i mitt knä, medans den andra, Yoshi, springer i hallen och för ett mindre krig mot dörrmattan.
Jag har sett en helt ok komedi, bewitched, med Will Ferrell och Nicole Kidman, och jag har även insett att det grymt med upplyst tangentbord när man sitter och kodar i mörker.

haha, är det bara jag som har såhär tråkigt???

det är skönt att man har loungen att skriva av sig i. 30:- i supporteravgift kostade den här fredagkvällen mig, money well spent!

Loungen är räddaren i nöden, det håller jag med om. Och precis som du så väntar jag på inlägg i Posta ditt OS X-screenshot här-tråden, och i iPhonedelen. Det är jättetråkigt att vänta, men man har väl inte något annat val, antar jag. För läsa på 99an vill man ju. Har varit så hela sommaren nu, tycker jag.

ja, det har liksom helt tacklat av sedan början av juni.
jag ska inte säga så mycket iofs, jag är inte så aktiv på att skriva, men läser här mest hela tiden

jag är inte så inne på iPhonedelen, men det kanske finns lite godbitar där att läsa. jag verkar seg på att haka på trender(läs: kör fortfarande PPC ), och det är ju ganska så nytt. Nu käkar jag isglass som är hemmagjord av jättes starkt blandad fun light och funderar på att se en till film, eller kanske avsnitt 20 av heroes.
men jag har nya larson och nya zits som ligger och väntar på nattduksbordet också... haha.

...näää, jag stannar kvar ett tag till tror jag

Senaste Zits är ganska bra. Gillar Larson, men brukar tyvärr inte köpa den.

Håhåjaja. Vad gör allt folk, egentligen? Har de kanske *hemska tanke* ett... liv? Utanför 99?

Nej, det kan inte stämma. Eller? Kanske.

God natt, alla som läser det här. Tror jag. Kanske. Jag vet inte riktigt, men ska nog gå och lägga mig snart. Ja.


det är inte senaste zits, det är nästa zits

... och jag brukar inte heller köpa larson, och inte zits heller jag är hooked upp med bra folk på bra förlag

sov gott dude, vi hoppas på en livligare dag här imorgon, hehe!

Nästa? Respekt!

  • Medlem
  • Kungsbacka
  • 2007-07-07 01:53

Jag sitter och lyssnar på First Floor Power, kan inte bli bättre. Istället för en öl i min hand, njuter jag av en kall cola och lite godis! Det tråkiga vädret får mig inte precis på partyhumör. Hoppas på förbättring inom de närmsta dagarna!

  • Medlem
  • Kalmar
  • 2007-07-13 18:46

Fedag den 13:e..Huua.
Sitter i vår lägenhet i Kalmar. Äter Popcorn, kexchoklad o Foxkolor. Halsar Schweppes tonic o lyssnar på Smashing Pumpkins nya . Frun och barna är i Stockholm. Barnen har som tradition att gå på Harry Potter premiärer med sin morbror. Så här sitter jag all by myself o har lite tråkigt. Just de ja. Kan ju trycka in de senaste bilderna från Östra Öland.

Själv så är jag nybliven hemlös/svärmors soffa. Man är ju inte exakt ensam, men det påminner mycket om det. Finns iaf WLAN här.

Yo Chalmersbostäder & SGS! Kan ni passa en lägenhet hitåt snart eller?

1
Bevaka tråden