Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Verkar inte kunna redigera gamla inlägg.

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Karlshamn
  • 2007-05-16 02:18

Hej,

Jag verkar inte kunna redigera gamla inlägg. Och varför i hela världen skulle du vilja göra det tänker ni nu. Jo, tänkte nämligen uppdatera min gearlist på min presentation. Vilket jag alltid gjort i vanlig ordning tills nu Känns dumt att skriva ett nytt inlägg för varje sak jag säljer och köper när man bara istället skulle kunna gå in och radera något och skriva till något annat.

Mvh// indigo

Det finns flera trådar om detta. Nuvarande regel sätter en tidsgräns på 30(?) dagar (står nog i villkoren). Har förr pendlat mellan obegränsad tid och 12 timmar.

http://www.99.se/feedback/99284-baestfoeredatum-pa-redigeringsmoejlighet.html

  • Medlem
  • Karlshamn
  • 2007-05-16 04:57

jahapp, så kan det vara. Tycker att man åtminstone kunde ha obegränsad tid på sitt presentationsinlägg, resten tycker jag att 30-dagarsgränsen verkar vettig.

Ursprungligen av indigo:

jahapp, så kan det vara. Tycker att man åtminstone kunde ha obegränsad tid på sitt presentationsinlägg, resten tycker jag att 30-dagarsgränsen verkar vettig.

Låter som ett vettigt förslag, ska undersöka om det går och vad de andra tycker. Tjata lite om jag glömmer att återkomma i ämnet

  • Medlem
  • Karlshamn
  • 2007-05-16 12:24

kanon

man tackar

  • Medlem
  • Karlshamn
  • 2007-07-06 15:46

Hej,

nu var jag inne på min presentation igen och tänkte editera min instrumentlista men icke. Vore kanon om man åtminstonde hade obegränsad tid på sitt presentationsinlägg.

tjat, tjat

1
Bevaka tråden