Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Logitech Cordless Mediaboard

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Såg detta tangentbord i en tidning och tyckte det verkade grymt smart. Jag vill ha något att styra min mac (och ibland min PC) med från soffan då jag tittar på film, lyssnar på musik, etc...

Logitech Cordless mediaboard
Detta verkade smart då man inte behövde en mus utan får en styrplatta med på sidan istället för numpad.

Det skumma är att det står på deras sida att systemkrav är Sony PS3. Dock så skall man inte installera något, utan det är plug and play. Trådlöst via USB-dongel alltså.

Så det jag undrar över är om det verkligen är så att det bara funkar till PS3 eller om man lär kunna köra det till en Mac och/eller en PC också.
Min instinkt säger mig att det borde funka, det är ju plug and play utan programvara och utan specialknappar. Men man vet ju inte...

Så är det någon som vet med säkerhet? Eller annars vad har ni för tankar runt det?

Efter ännu mer googlande så hittade jag en recension på cnet, och där påstår de att den funkar med både PC och Mac. Som jag misstänkte. Låter bra, blir nog en sådan.

Cnet review

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2007-07-06 19:38

Berätta gärna hur det funkade.

1
Bevaka tråden