Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Musiken försvann när jag intallerade LimeWire

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2007-07-01 20:41

Okej, jag tar det från början ...

Allt började med att mitt nedladdningsprogram, Limewire inte fungerade ordentligt.
Som jag alltid gör när program krånglar installerade jag om det, med konsekvensen att alla mina låtar försvann ...

Jag trodde att jag skulle kunna föra över alla filer från iTunes till Limewire, men upptäcker att ingen av de låtarna fungerar!
Det finns ingen säkerhetskopiering på de heller ...

När jag försöker spela en låt står det att den inte kunde spelas eftersom originalfilen inte kunde hittas ... Självklart hade jag alla originalfiler i Limewire som försvann när jag installerade om det!

Så nu har jag inga låtar kvar varken i iTunes eller i Limewire, dock finns dem i min iPod nano.

Jag undrar om det finns nåt sätt att överföra låtarna i min iPod till iTunes?

Tack på förhand, iPelle

Senuti kanske kan vara räddningen. Senuti kan hämta låter som finns överförda till iPod. http://www.fadingred.org/senuti/

  • Oregistrerad
  • 2007-07-01 22:16

Men man behöver ju mac för det programmet och det har inte jag

Finns det inget annat sätt?

Det är så störande att se låtarna på iPoden och samtidigt veta att det ska vara så svårt att lägga in dem på datan igen ...

  • Medlem
  • Torsby
  • 2007-07-02 08:36

Åh, använd sökfunktionen här på forumet, din fråga har besvarats flera gånger tidigare.

Kolla in t.ex. http://www.yamipod.com

  • Medlem
  • Halmstad
  • 2007-07-02 16:41

Annars gör så här: Gå in i din iPod via Den här Datorn. Gör så att du kan se dolda filer, nu kommer ett par dolda mappar komma fram, musiken finns i av de mapparna. Öppnar du mappen kommer du stöta på flera mappar som har nummer och bokstäver som namn etc A3fva, i de olika mapparna finns musiken, det har funkat för mig att föra tillbaka dem via det sättet iaf:D

1
Bevaka tråden