Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Apple introducerar iPod!

Tråden skapades och har fått 129 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Oregistrerad
  • 2001-12-21 10:15

Har också fått mig en iPod nu... som en julklapp av företaget
Den är tuff!

HUR jäkla lång leveranstid har de egentligen på Apple? Jag beställde en iPod i mitten av november för att försäkra mig om att få en lagom till jul. Nu är det den 11 januari och enligt Apple Store håller de fortfarande på att "review" min beställning. Inte så konstigt att Apple förlorar marknadsandelar om man låter redan trogna kunder vänta över två månader...

Jag var i kontakt med AppleStore i måndags, då sa tjejen som jag pratade med att det senaste hon hade hört var att de skulle börja skeppas nu för att komma ut under nästa vecka. Jag beställde ungefär samtidigt i November. Så hoppas att hon har rätt..

Och det kan ju stämma eftersom de släppte uppdateringen till 1.0.4 nyligen, som innehåller bla Svenska språket.

  • Oregistrerad
  • 2002-01-16 08:36

Det kom ju en stor leverans i december som gick åt till stora kunder. Det visar ju att iPod blir en succé iaf. De som trodde att podden skulle floppa - kolla försäljningssiffrorna!

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2002-01-26 17:13

Ibland är det störtskönt att ha fel!

(Dock blir det ingen iPod för min egen del då jag fortfarande inte tycker den är värd pengarna)

Break-out som easter egg? Visa mig hur man gör!
Hittade... läs i kommentarerna.

Break-Out Easter Egg in Apple´s iPod

Lite coolt faktiskt. Men Missle eller Space Invaders eller Tetris.
De borde några kunna fixa. Skoj med lite spel i den också.
Hoppas folk sitter och funderar på hur man gör...

[ 27-01-2002: Meddelandet ändrat av: Mattias Hedman ]

  • Medlem
  • Umeå
  • 2004-01-10 18:46

Kul att titta på gamla inlägg så här i ljuset av "framtiden" och så... 1000 låtar höll den, nu kommer iPod mini med lika många - cirkeln är sluten...

Den här tråden är bara för skön!

  • Medlem
  • International user
  • 2007-06-27 10:28

Nu är det ju så att alla tillverkare av mobiltelefoner satsar på pekskärmar nu enligt någon affärstidning jag läste.

  • Medlem
  • International user
  • 2007-06-27 10:38

Spelar ingen roll hur många/mycket pekskärmar de trycker in i sina kommande mobiler, det är användarupplevelsen som gör skillnaden.

Bevaka tråden