Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

YouTube kommer till din iPhone

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Apple meddelar att iPhone kommer att bli kompatibel med innehåll från YouTube redan när telefonen lanseras den 29:e juni. Den nya, än så länge okända Appleprogramvaran kommer att streama innehållet från YouTube via Internet. Samarbetet företagen emellan är inte nytt, sedan en tid tillbaka tillhandahålller YouTube innehåll till Apple-TV.

Källa: CNN

-- Ett tips från http://www.99.se/tipsa/ --

http://www.apple.com/pr/library/2007/06/20youtube.html

"Apple TV customers, meanwhile, can begin enjoying that content today after installing the free software update directly from Apple TV."

Denna tråden hör väl hemma under Nyheter iPod och iPhone eller?

Coolt! Perfekt underhållning i bussen på väg hem.

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2007-06-21 14:38

Sålänge bussen har WiFi... ;p

Är det inte så att Google äger YouTube? Inte konstigt isåfall att Apple kan fixa bra dealer...

Eller så tar men det via 3G.

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2007-06-21 15:37

Jo det förstås.

En fråga jag har tänkt på ett tag; om iPhone har 3G när den kommer hit, vad blir då kostnaderna för att surfa och maila med 3G? WiFi är gratis vad jag har förstått (om man inte har det hemma förstås) men hur fungerar det med 3G? Känns surt att behöva betala dyra pengar för att kunna surfa obehindrat även om man inte har tillgång till WiFi...

Nån som vill förklara hur det kanske kommer fungera?

Ursprungligen av Adzam 1:

Jo det förstås.

En fråga jag har tänkt på ett tag; om iPhone har 3G när den kommer hit, vad blir då kostnaderna för att surfa och maila med 3G? WiFi är gratis vad jag har förstått (om man inte har det hemma förstås) men hur fungerar det med 3G? Känns surt att behöva betala dyra pengar för att kunna surfa obehindrat även om man inte har tillgång till WiFi...

Nån som vill förklara hur det kanske kommer fungera?

3G i Sverige är ju otroligt billigt numera. De stora operatörerna Telenor, Telia och 3 har alla surfa obegränsat för 199:- / mån. Dessutom i 3G+ där det finns tillgängligt. Så nog kommer det att bli oerhört trevligt när priserna går ner något mer OCH iPhone släpps med 3G för den europeiska marknaden. I USA däremot är det SVINDYRT att surfa överhuvudtaget. Jag fattar inte hur de överlever. De flesta har inte råd med mer än 0.5mbit hemma.

m.youtube.com fungerar i alla 3G mobiler

1
Bevaka tråden