Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

M600i från tre med låst UI

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2007-06-17 11:28

Så himla psykande... HAr hittat de finaste iphoneikonerna att ha längst ner på skärmen på min m600i men så j***a tre låst UI:t så att man inte kan flytta på deras planet tre och Meny knappen inte heller editera genvägar. Är det någon som har en lösning på detta?

Var hittade du ikonerna? Min 600 är inte låst

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2007-06-17 17:58

jag vill också veta!

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2007-06-17 18:43

Ikonerna kan man tanka hem här... http://ic1.deviantart.com/fs14/f/2007/026/a/1/iPhone_icons_by_judge.zip

Men satans imorgon ringer jag tre och är arg i örat på dem!

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2007-06-17 23:54

Det enklaste för dig är att ta din telefon till en butik som kan flasha dess minne till fabriksinställningarna.
Tre och andra operatörer brukar ofta göra om utseendet på menyer och låser detta så att användaren inte kan ändra dem. Tror inte Tre kommer att vara så tillmötesgående på just den punkten om du kontaktar dem.

Ja det var ju en massa snygga symboler, men hur får jag 600:an att använda dem?

Det går ju att byta ett helt tema men jag provade iPhones tema och skärmen är inte tillräckligt ljusstark för ett så mörkt tema.
Men hur byta enskilda iconer?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2007-06-18 20:48

Ja temat är ju bara hemskt, men ikonerna fina. Man kan inte byta ut alla ikoner utan endast de längst ned i (vad ska man kalla det) "grundläget". Det gör du enkelt markera
->edit ->browes och välj din ikon... enkelt!

1
Bevaka tråden