Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hjälp med Airtunes?

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Borås
  • 2007-06-16 10:49

jag försöker få igång mitt airport express så jag kan spela trådlös musik via stereon. jag har har satt kopplat airport expressen som den ska vara och installerat mjukvaran från skivan. trycker nu på airport inställningsassistent för att ställa in de som de står att man ska göra. men de funkar inte alls, kommer upp en ruta där de står att airportkortet inte är inställt. kollar jag nätverken är airport grönt och de står att de är anslutet via trådlösa nätverket. dhcp är också valt. vad gör jag? vad är de som måste ställas in?

hjälp snabbt

  • Medlem
  • Borås
  • 2007-06-16 10:57

lampan blinkar orange kanske ska tilläggas

  • Medlem
  • Borås
  • 2007-06-16 11:39

löste de, funkade efter de att jag lekt inne i airport verktyg, skumt för de stod de inget om, jaja de funkar nu iaf

  • Medlem
  • Borås
  • 2007-06-17 12:31

har en annan fråga Vart ställer man in utvolymen till stereon? jag och min sambo får olika utvolym, hennes är högre trots att båda har på max i itunes. detta måste gå att ställa in någonstans va? datorns volym verkar inte påverka airtunes alls heller..

/mattias

  • Medlem
  • 2007-06-17 13:07

Man kan välja om datorvolymen ska påverka eller inte. Itunes/Inställningar.

  • Medlem
  • Borås
  • 2007-06-17 16:52
Ursprungligen av Baron:

Man kan välja om datorvolymen ska påverka eller inte. Itunes/Inställningar.

Ah tackar, hittade rutan som skulle bockas i så nu blev de lite mer kräm i grejerna

Ibanez, skulle du eller någon annan vänlig själ kunna tänka dig/er att göra en image av skivan och maila den till mig - har slarvat bort min - till saken hör att efter en ominstallation av hela OS:et så varken lyser eller blinkar lampan på expressen. Har sökt hos Apple men kan inte hitta programvaran. En länk för att hämta programvaran går självfallet lika bra.

1
Bevaka tråden