Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ny iPod-jacka

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • International user
  • 2007-06-15 12:37

Försökte posta det här på 'Nyhetstips iPod' men har inte behörighet tydligen.

Det har nu kommit en iPod jacka

http://www.engadget.com/2006/09/14/the-ipod-suit-for-slacking-off-at-work/

Den finns tydligen i flera varianter. De visade en annan modell på ITV för en liten stund sedan.

Flyttade och bytte namn på tråden

  • Medlem
  • International user
  • 2007-06-15 15:08
Ursprungligen av Johan S:

Flyttade och bytte namn på tråden

Vart och vad heter tråden nu. Länk please.

Ursprungligen av bossep:

Vart och vad heter tråden nu. Länk please.

Du ser sökväg och namn strax under menyraden på sidan (och ser ut såhär: 99.se » Nyheter » Nyhetstips iPod & iPhone » Ny iPod-jacka). Eftersom du svarar i tråden nu så har du redan adressen hit.

  • Medlem
  • International user
  • 2007-06-15 14:30

Minns inte vilket företag som lanserade "snowboard jackor" med inbyggd kontroll i armen. Kan ha varit Burton (eller vad dom nu heter)
Kontrollen/knapparna satt på högerarmen. Började vid handleden och gick sedan upp mot armleden. Mycket smidigt när man har handskar stora som baden baden madrasser. Jackan fanns att köpa (eller finns fortfarande). Men det blev nog ingen hit pga priset. Tror det va strax under eller över 10k

Skulle själv vilja ha en liten tjockare tröjja med samma typ av kontroll. "Finns inget värre" än att ta upp sin ipod när det är snorkallt ute!

  • Medlem
  • International user
  • 2007-06-15 17:42

Upptäckte det efter att ha tryckt 'Svara'.

  • Medlem
  • Falkenberg
  • 2007-06-18 10:54

Det var Burton som släppte jackan med stöd för Ipod, den tycker jag personligen var en schysst idé... dennaär jag klart med skeptiskt till. Men men, finns säkert ett gäng Wall Streetare som vill ha den... om den är schysst för övrigt, personligen tycker jag den ser rätt 80ich ut.

1
Bevaka tråden