Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Dagens Diskussioner - Problem

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej!

Jag vet inte om det har tagits upp innan eller om jag borde posta någon annanstans men...

När jag läser på 99musik och väljer dagens diskussioner så får jag alla Dagens Diskussioner i 99musik. och även vissa feedback-trådar...
Om jag sedan läser den freedbacktråden och klickar i toppen på dagens diskussioner kommer jag inte tillbaka till 99musik's dagens diskussioner, utan jag måste alltid klicka på "musik" igen och sedan dagens duiskussioner.

Kanske är en feature?

Mvh

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2007-06-14 09:53

Känner också igen mig i det här, med tillägget att dagens diskussioner för hela 99.se ibland listas fastän jag klickar på "dagens diskussioner"-knappen under 99.se/musik ... ???

  • Medlem
  • 2007-06-14 10:14

LordLondon: När du läser något i feedback så är du inte i 99musik längre, utan på hela 99.se. Sammanhanget ger då att "Dagens diskussioner" söker på hela.

kroffe: Det där råkar jag ut för då och då också, klicka på /musik längst uppe i den svarta raden två gånger så skall det bita att du hamnar på 99musik.

Ursprungligen av jgb:

LordLondon: När du läser något i feedback så är du inte i 99musik längre, utan på hela 99.se. Sammanhanget ger då att "Dagens diskussioner" söker på hela.
.

Ok, då är jag med, och då misstänker jag att tex "feedback-trådarna" postas under alla dagens diskussioner i alla delar av forumet (musik, ipod, mac osv...)

Mvh

  • Medlem
  • 2007-06-14 10:28

Stämmer bra det, feedback är ett gemensamt forum för hela siten.

1
Bevaka tråden