Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

snutte - Per "snuttepelle" Göransson

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Malmö
  • 2004-09-20 21:02

Yes box, här kommer en fantastisk presentation.
Snutte var namnet. Per blev Pelle som blev snuttepelle som blev snutte. Nu vet ni det.
Är en 20 årig omvänd Linuxnörd som blev macare när han såg OS X. Min första maskin var en iMac revA som jag fick av en polare. Blev frälst och sumpade min intelleksak mot en söt liten G4.
Född i Malmö och uppvuxen i Älmhult i södra småland. Läser nu andra året som ingenjörsstudent i datateknik.
Datorer och teknik har varit livet sen barnsben och den första 386an.

Bor i Landskrona med min flickvän och två katter i en 52m2 stor 2:a. Planen är att flytta ner till Malmö asap så jag får närmare till skolan och kommer ner till all släkt igen. Men det är svårt att hitta lya.

Borde vara lite basicfakta, vid frågor bara droppa en fråga. Kommer förhoppningsvis kunna visa mig på MacPubar i framtiden.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2007-06-10 17:12

Usch, det var längesen man skrev denna presentationen så det är väll dags för en uppdatering.

Hamnade i konsultsvängen efter plugget och jobbar för ett bolag som heter Purple Scout och som ligger i Malmö, Göteborg, Stockholm och Linköping. Jag härjar i Malmö. Flyttat runt sen första inlägget, bott i Malmö men lämnat och flyttat till Bunkeflostrand. Flickvännen är densamma och katterna likaså, men vi har skaffat ytterligare en liten sak.
Och macen då? Jorå, en MacBook Pro i dagsläget.

Hej hej

Vem/vad är nya saken?

Kul att höra allt är fint.

1
Bevaka tråden