Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

3 miljoner iPhone:ar vid lanseringen

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

MacRumors rapporterar om att Businessweeks källor anger att Apple kommer att ha 3 miljoner iPhone:ar (eller hur man nu ska skriva det på svenska) färdiga att säljas vid lanseringen den 29 juni: 3 Million iPhones on June 29th?

Nån fler än jag som tror att de kommer att gå åt alltihopa?

iPhone är så extremt hype:at i USA just nu att jag inte alls tvivlar på att de kommer att gå åt.

Vad säljer t.ex. en populär Motorola telefon i övre prisklassen i USA på ett år?

  • Medlem
  • Karlstad
  • 2007-06-09 10:10

Jag föreslår att vi försvenskar iphone till ifån och därmed ifånar i plural.:cool:

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2007-06-09 10:51

Om inte alla 3 miljoner iPhones säljs på första dan så tror jag att åtminstonde hälften kommer att vara borta om en vecka.. mark my words

En patenttvist spekuleras kunna bana väg för ännu fler sålda iPhones: Qualcomm Chip Embargo To Boost iPhone?

Inte för att jag tror det spelar så stor roll, ärligt talat. iPhone kommer ändå att sälja slut.

Det kommer bli torka ... speciellt eftersom en del kommer vara så galna i den att de köper en amerikansk lur fastän de bor på andra sidan jordklotet

Men, Adrian, Jag sällar mig till dem som tror på slagsmål i köerna, utsålt och pajjade skyltfönster ...

Ärligt talat, om det stämmer att det kommer att finnas hela 3 miljoner telefoner direkt tillgängliga vid lanseringen så tror jag faktiskt inte amerikanerna behöver stanna uppe och sova utanför närmaste Apple-butik, det borde räcka ett tag i alla fall. Möjligtvis blir det logistiska problem (hur många telefoner är det fysiskt möjligt att sälja för en butik under en dag?).

Fast man vet ju inte hur många telefoner som kommer ut i butik och hur många Apple sparar för onlineförsäljning.

...eller hur många långtradare med iPhone-leveranser som bara spårlöst försvinner i natten...

Adrian, sett för mkt på Sopranos nu igen

1
Bevaka tråden