Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Nationaldagen 6 junitråden

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Munkedal
  • 2007-06-06 09:47

Tja!

Gör ni något speciellt idag 6 Juni på Nationaldagen, själv ska jag se på EM-kval mellan Sverige- Island på Råsunda Stadium 20,15 med arbetskollegorna. Det är företaget som bjuder.
Vi ska träffas på Medborgarplatsen vid 15,00-16,00 och äta och ta någon öl.

Tänkte ha min Sverigetröja inköpt i Berlin inför matchen Sverige- Paraguay förra sommaren. Blir nog ensam om den på Råsunda.:D

Jobbar. Ledigt mitt i veckan? Trams.

Ligger fortfarande med helbensgips, så det märks inte så mycket att det är helg idag. Jag har typ helg varje dag

Jobbar ideellt för en musikfestival (www.sommarrock.nu). Just nu gör jag original till t-shirts. Sen ska jag göra banderoller.

Har precis klivit upp. Ska inte göra ett skit.

  • Medlem
  • International user
  • 2007-06-06 14:54

ska nog inte göra något allt, helt död efter mötley konseren i går.

Dagen startade kl 06.20 då sonen vaknande. Vi har hunnit med att busa och leka. Besöka några affärer. Nu bär det av igen för att han ska få träffa några mer barn och en kattunge.
Senare idag blir till att grilla kycklingspett och lammfärsspett.

  • Medlem
  • Mjölby
  • 2007-06-06 15:42

Efter en dag i trädgården startar nu laddningen inför matchen Sverige-Island.

Jag rev tapeter.

Var ute o morsans stuga och gottade oss, riktigt fint väder med 25+
Dock förstördes upplevelsen lite av en fortkörningsbot på väg hem till stan

Målade taket i lägenheten i Cannes. Blev vithårig på fem minuter. Bör nog ha mössa nästa gång.

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2007-06-07 00:09

Åkte iväg till Uppsala imorse för att träffa en gammal kompis till mig, var tillbaka vid runt klockan 19 och då trött som 17.

På vägen till T-Centralen var det en massa tyskar i samma tunnelbanevagn som jag.. riktigt kul var det att lyssna på dom och inse att man faktiskt förstår någonting.

1
Bevaka tråden