Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ny Apple TV släppt idag

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Finns en uppgraderas Apple TV med 160 gig hårddisk att beställa på Apple store nu...

Kom på svenska Apple Store idag, fanns ej igår.

Jo, det är väl en nyhet... Men då kan man väl skriva ett inlägg i den tråd som redan finns, i stället för att skapa en ny tråd.

jag upplevde den tråden som en tråd som primärt diskuterade jobs framträdande på D: därför startade jag den nya tänkte att det skulle vara lite tydligare att den redan fanns att köpa. Om jag trampat någon på tårna ber jag om ursäkt,

Ursprungligen av Jesper Ohlsson:

Jo, det är väl en nyhet... Men då kan man väl skriva ett inlägg i den tråd som redan finns, i stället för att skapa en ny tråd.

Så bra att vi har vakna och alerta forumpoliser som reagerar snabbt och med tydliga pekpinnar påpekar minsta snedsteg.........

Ursprungligen av Pellib:

Så bra att vi har vakna och alerta forumpoliser som reagerar snabbt och med tydliga pekpinnar påpekar minsta snedsteg.........

Du får tycka vad du vill, och jag får lov att tycka att det hade räckt med ett inlägg i den andra tråden. Varför ska det skapas en ny tråd bara för att berätta att nu går den att beställa?

Ingen fara, det var ett gränsfall tycker jag. I det här fallet kan det vara ok med en ny tråd, tidigare var det bara sagt att det var något som skulle komma senare.

Så, så killar. Ta det lugnt annars blir det ingen saft och bullar sedan.

Ursprungligen av Mannys bone:

Så, så killar. Ta det lugnt annars blir det ingen saft och bullar sedan.

Du kan ta din saft och dina bullar och dra åt

Wienerbröd ?

1
Bevaka tråden