Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

10% rabatt på Cinema Display?

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej

Det är så att jag har tänkt att införskaffa mig en Apple Cinema Display 30" från applestore. Och eftersom jag är student undrar jag om det finns någon allmän studentrabatt (hört ett rykte på 10%) på alla applestores produkter inkl. Apple Cinema Display 30"? Och i så fall hur aktiverar jag den?

Tack på förhand,

Henrik

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2007-05-31 16:09

Du loggar in på csn-kortet.se eller på mecenat.se beroende på vilket kort du har. Klicka dig fram till Apple och gå till deras studentsidor därifrån.

Okej men gäller den rabatten inte bara för macbook och idop eller får man då en generell rabatt på alla applestores produkter?

  • Medlem
  • International user
  • 2007-05-31 20:32

iPod är det ingen rabatt på. Men alla mac-datorer är det rabatt på tror jag. Inkl Apple Cinema Display. Och lite programvaror m.m. Men allt är det inte rabatt på. 30 tummarn går på 15 495 sek med CSN-kortet, så blir 2000 kronor billigare.

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2007-05-31 21:54

Eh, varför loggar du bara inte in och kollar själv? Det är väl ändå lättare att förstå när man väl sett allting med egna ögon?

Har inte kunnat logga in på grund av utgånget csn-kort, därav frågan. Ska fixa det och kolla själv nu. Tack för svaren.

1
Bevaka tråden