Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

2 bootcamp partiotioner?

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Kan man ha 2 bootcamp partioner, funkar inte genom bootcamp assistenten va jag förstår, finns det något annat sätt??

filip

  • Medlem
  • Norrköping
  • 2007-05-30 19:23

Jag tvivlar. Man kan ju inte ens lägga den partionen på en extra intern eller extern disk.

Använd helt enkelt ett annat verktyg för att partitionera.

har du ett tips på ett;)

  • Medlem
  • International user
  • 2007-05-30 21:04

Jag kör BootCamp och har en extra disk med Windows XP på. Jag kan alltså inte sätta in ytterligare en disk och köra Vista på den och enkelt kunna växla Windowsversion?

D.v.s. när jag håller ner alt-tangenten vid start vill jag få upp 3 diskar att välja mellan som startdisk.

skönt för dig! men har du 2 intärna hårddiskar eller 1 intern och 2 externa? isf firewire?? jag har en usb hårddisk men det vill inte funka för mig.. är inte så hajj på detta, kan du ge mig lite tips?

tack på förhand

snarare hur fick du installerat xp på den externa, och är den usb eller firewire?

  • Medlem
  • International user
  • 2007-05-30 23:39
Ursprungligen av wilhelmsson:

snarare hur fick du installerat xp på den externa, och är den usb eller firewire?

Det är 3 st interna diskar. En för X, en för XP och nu vill jag Vista på den tredje.

tänkte väl det! någon som vet hur man installerar ett os på en extern och bootar genom att hålla ner alt vid uppstart?

1
Bevaka tråden