Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Digga nya 99.se - bokstavligen

Tråden skapades och har fått 68 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Oj vad ni hittar på, får komma hit oftare ser jag...:)

Ursprungligen av Pocahontas:

Oj vad ni hittar på, får komma hit oftare ser jag...:)

Förstår att du är upptagen - du har väl 3.4 miljoner inlägg borta hos "Världens största datorförlags macforum"

Många är de förvisso, men jag borde gå hit oftare, och fylla på med förhoppningsvis vettiga inlägg här också.

Sommartid är dock inte den aktivaste tiden för mig på forum..

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2007-05-29 23:30

Kan fungera, men chansen är stor att det missbrukas tyvärr... Långt ifrån alla kommer att kunna vara objektiva i sina omdömen. Men vi provar - det är det värt!

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2007-07-10 12:20

En fundering, jag får tillåtelse att digga men inte dissa diskussioner. Jag har velat dissa en del diskussioner i stil med 'Nya iMacen' och ett inlägg helt tagit ur luften hur postaren skulle vilja se att den såg ut.

Eller som när någon postade att iPhone i USA redan har 3G, folk är ju snabba med att posta inlägg om att ursprungsinlägget är 'fel' eller osannolikt och då tycker jag det även är på plats att kunna nedvärdera 'vikigheten'.

Eller är det jag som missförstått vitsen med diggande/dissande?

  • Medlem
  • 2007-07-10 12:39

Diss är borttaget, på gott och ont.

Så här 8-9 månader senare - är det någon som klickar på digga knappen fortfarande? Kom på mig själv att nog inte ha klickat sen nån gång i höstas.

Men så går jag ju nästan aldrig till förstasidan heller, utan använder alltid mitt bokmärke för "dagens diskussioner".

Kanske att de tre mest diggade diskussionerna även kunde synas högst upp på resultatsidan för "dagens diskussioner"?

Jag diggar för fullt.

Bevaka tråden