Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Security Update 2007-005 släppt!

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2007-05-24 23:17

Security Update 2007-005 rekommenderas för alla användare och förbättrar säkerheten i följande komponenter:

bind
CarbonCore
CoreGraphics
crontabs
fetchmail
file
iChat
mDNSResponder
PPP
ruby
screen
texinfo
VPN

Läs mer här.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2007-05-24 23:32

Installerat den och allt är som vanligt som förut. Inga problem.

  • Medlem
  • Kungsbacka
  • 2007-05-25 00:56

Samma här!

Installerat och allt fungerar som det skall. Den stod dock och försökte starta i tio minuter, aldrig varit med om det förut, men nu går den som en klocka!

Min MacBook lever också efter uppdateringen, håller med dig doGG, jäklar vilken tid det tog att starta om!

  • Medlem
  • Nacka
  • 2007-05-25 10:58

Jag tycker att datorn går lite snabbare nu...

Äsch, men det är en sån klassiker här på 99 efter en uppdatering... var tvungen!

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2007-05-25 11:29
Ursprungligen av Wiberg:

Jag tycker att datorn går lite snabbare nu...

Äsch, men det är en sån klassiker här på 99 efter en uppdatering... var tvungen!

Jag med, tycker Safari feels snappier...

Min G4:a gjorde en omstart extra.... annars går allt skitfort.... som vanligt efter en uppdatering

Ursprungligen av lilledanne:

Min G4:a gjorde en omstart extra...

Mina med.

Ursprungligen av lilledanne:

Min G4:a gjorde en omstart extra.... annars går allt skitfort.... som vanligt efter en uppdatering

Samma här! Fast en gång utan ljud och en gång med. (Hade datorn på mute sen tidigare.)

  • Medlem
  • Malmö
  • 2007-05-25 17:08

Uppdaterad, 2 omstarter på min MBP.

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2007-05-25 19:23

Är det bara på min MacBook som Systeminställningar drar typ 80-90 % CPU? Helt galet!

Förut idag så slocknade skärmen som den brukar efter 20 minuter, sen när jag skulle slå igång skärmen igen ville den inte det och fläktarna drog upp som bara den..

Kanske inget att oroa sig för, men man vet ju aldrig.. Garantin går ut snart också..

file hade jag redan kompilerat och installerat för ett bra tag sedan. Annars fungerar det bara fint.

1
Bevaka tråden