Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hetaste diskussionerna just nu

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Går det på något sätt och göra att diskusioner under hetaste diskussionerna just nu inte är diskussioner i lougnen och med detta kräver att man är supporter eller har ett mac.se konto.

Just nu är det två diskussioner under hetaste diskussionerna just nu som kräver att man är supporter eller mac.se kund med tillgång till lougnen. Detta är inget större problem för mig som planerar att bli alla fall supporter, men jag tänker på andra som nöjer sig att vara medlem.

Ursprungligen av Mikael E:

Går det på något sätt och göra att diskusioner under hetaste diskussionerna just nu inte är diskussioner i lougnen och med detta kräver att man är supporter eller har ett mac.se konto.

Just nu är det två diskussioner under hetaste diskussionerna just nu som kräver att man är supporter eller mac.se kund med tillgång till lougnen. Detta är inget större problem för mig som planerar att bli alla fall supporter, men jag tänker på andra som nöjer sig att vara medlem.

Ah! Ska snacka med Belak som får trimma algoritmen

  • Medlem
  • Sundsvall
  • 2007-05-13 12:52

Är väl annars ett bra sätt att få folk att köpa supporter

1
Bevaka tråden