Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Intellitxt-annonser trots att man är inloggad användare

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2007-05-11 11:19

I många inlägg så dyker det nu upp gröna dubbelunderstrukna ord som går till annonser.
* dator
* internet
* minnen
* video

Med flera. Såhär har det bara varit om man inte varit inloggad förut. För att citera texten om varför man skall registrera sig:
Som medlem får du:
* Söka i forumet
* Se dagens aktiva diskussioner
* Skapa egna diskussioner
* Delta i omröstningar
* Exponeras färre annonser
* Bevaka diskussioner

  • Medlem
  • Eskilstuna
  • 2007-05-11 11:43

Jag har alldrig (med 2 L) sett det förut, kanske nått weirdbeird-spajware-tjoffräs??

Det stämmer att vi tidigare endast visat dessa riktade länkannonser från Intellitxt för icke-inloggade och nu testar vi att köra det för inloggade. Allt är inte intrimmat ännu och jag vet att Johan Alsén från annonsavdelningen och Belak håller på att pilla med det just nu.

Vet inte hur länge testet pågår och exakt hur det kommer se ut i fortsättningen.

Annonsfritt på 30 sekunder
http://www.99.se/99nyheter/216786-uppgradera-till-99-supporter-idag.html

Personligen tycker jag verkligen illa om textlänkannonser i den vanliga texten. De är ju inget nytt på webben utan har funnits i något år nu och allt fler sajter använder det (men en del har också slutat använda det) för det genererar många annonsklick och lever en sajt på annonser är det ju det man är ute efter i slutändan. Men de är för påträngande och förstör flödet i diskussionerna, kan vi hålla diskussionerna fria från det är det verkligen önskvärt. Åtminstone för inloggande användare.


Jag hatar sån typ av reklam, skitirriterande när man skriver ett inlägg som blir reklam. Det om något irriterar nått fruktansvärt. Jag blev i allafall skitsur när det hände mig.:mad:

1
Bevaka tråden