Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Konstiga kataloger i Preferences

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag har konstiga kataloger som återkommer i User/Library/Preferences

Det är bara tomma kataloger allihopa så jag kan inte på något sätt gissa vilket program som skapar dem. De finns inte i Library/Preferences eller System/Library/Preferences

Eftersom det bara är tomma kataloger är det väl ingen fara men det stör mig att inte veta vart det kommer ifrån, jag gissar på att det är något dåligt skrivet program men vilket?

  • Medlem
  • 2007-05-08 14:43

Men damnit! Där ser man vad som dyker upp när man söker innan man postar. Jag har liknande konstigafiler i Preferences i Hemmabiblioteket. Jag kan inte lista ut var de kommer ifrån, det verkar inte göra någonting (eftersom datorn inte sprängs när jag slänger bort dem). Vad är det för något?

Jag har inga sådana kataloger. Kanske det finns ett program som ni.båda kör som skapar dessa?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2007-05-08 18:48

Har sett det där förrut. Släng upp vilka program du har installerat så blir det lättare att lista ut vilket som ställer till det. Dessutom, vad innehåller mapparna? Inga ledtrådar där?

  • Medlem
  • 2007-05-10 08:45

Tack för svaren! Program, ja. Ska fixa lista när jag kan. Och nej, mapparna innehåller ingenting. Inget som syns i varje fall.

1
Bevaka tråden