Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Tio saker vi älskar & hatar med Apple

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

PC World har gjort en topplista över dom 10 saker vi alla älskar och hatar om Apple.

På bottenlistan hittar vi saker som att Apple stämmer folk som skriver om kommande produkter och att hemlighetsmakeriet är lite väl extremt. På topplistan hittar vi dom superfräscht designade produkterna och Mac OS X.

Bara svammel eller håller du med?

10 saker vi älskar om Apple

10 saker vi hatar om Apple

Tycker att Joy of Tech gjorde det skojigare: http://www.joyoftech.com/joyoftech/joyarchives/957.html

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2007-05-07 19:19
Ursprungligen av Björnström:

Bara svammel eller håller du med?

Svammel! Det säger Fake Steve också.

Har inte läst det ännu men Narasu känner jag till sedan tidigare. Hon jobbade nämligen på MacAddict (Numer Mac|Life) fram till för några år sedan. Vad gäller stämningar så har det på sistone ju varit vanligare att Apple blivit stämda för diverse "stulna" ideér.

Vad gäller sådana här listor i allmänhet så dyker de väl upp av ungefär samma skäl som pressens listor på vem som tjänar mest, bor dyrast, betalar mest i skatt. Det råder helt enkelt nyhetstorka.

Ursprungligen av Cogito ergo Mac:

Det råder helt enkelt nyhetstorka.

Något säger mig att vi kommer få se massor av nya roliga saker snart. Det har varit väldigt tyst - väldigt länge

det är precis vad jag tror också! lugnet före stormen liksom...

Ursprungligen av Björnström:

Något säger mig att vi kommer få se massor av nya roliga saker snart. Det har varit väldigt tyst - väldigt länge

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2007-05-07 22:58
Ursprungligen av el gringo:

det är precis vad jag tror också! lugnet före stormen liksom...

Ja, det är ju nästan Juni..

Keynoten är precis dagen efter att jag kommer tillbaka från Italien, utan Internet där då.. Jag kommer nog läsa rumors hela dagen!

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2007-05-09 10:53

Skönt för mig, är i Stockholm med klassen den dagen så jag slipper att sitta och hålla på med rykten.

Whoohoo...lyckliga jag...nån som vill åka istället för mig. ;D

1
Bevaka tråden