Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Var det 99e som fick min donation nu?

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Uddevalla
  • 2007-05-07 21:12

Hittade en liten sida under min användarprofil där man kunde donera till en supporter-prenumeration (ni kan behöva åtminstone en liten morot såhär efter allt jobb ni haft). Betalade via internetbanken och upptäckte ett ögonblick för sent att det inte alls stod betalningsmottagare: MAC.SE som det skulle enligt anvisningen, utan Rent Smarter AB.

Nu undrar jag...kommer min lilla peng till er ändå? Gör den det, så bör ni nog ändra uppgift under "välj betalningsmetod". Ett tips bara! ha ha...annars har jag just skänkt pengar till nån annan!

  • Medlem
  • Sundsvall
  • 2007-05-07 21:27

Jag vet inte riktigt var dina pengar hamnar, för jag har ingen koll på den biten. Men vi är just idag i en fas utav ombyggnad i supporterdelen, vi har taigt de första stegen för en ny skapelse. Vi får hoppas att det löser sig med dina pengar, och tack för din omtanke och pengar(även om vi nu inte fick dem)

Hoppas Björnström kan ge ett bättre svar än mig. Då han är mer insatt.

Haha, det har hamnat rätt trots allt även om det blev lite onödigt struligt. Den där texten ska jag försöka rensa bort snarast. Du var lite väl snabb i din nya supporter-prenumeration, vi har inte ens hunnit lanserat det ännu

  • Medlem
  • Uddevalla
  • 2007-05-07 22:19

Gott! Då hamnar de rätt iallafall! Får väl plussa på sen när det börjar bli klart då!

Ursprungligen av Tesa:

Gott! Då hamnar de rätt iallafall! Får väl plussa på sen när det börjar bli klart då!

Superstort tack - vad kul att det kom så spontant!

Jag hijackar tråden lite för att fråga om det är lönt att köpa nytt plusmedlemskap nu eller om det också kommer att bearbetas på något vis så att man bör vänta ett litet tag.

Har ändå varit utan plus i ett par månader nu, så att missa loungen ett tag till är inte hela världen

"supporter-prenumeration" låter lite märkligt, är inte 99.se ett företag som drivs med vinstintresse ?

Vad är det man supportar, högre vinster ?

  • Medlem
  • Uddevalla
  • 2007-05-07 23:16
Ursprungligen av Pellib:

Vad är det man supportar, högre vinster ?

I mitt fall, ett ställe som jag gillar, och som jag hoppas blir kvar länge till. Jag har använt 99mac gratis i säkert 6 år och fått en hel del hjälp, och med lite tur kanske gett lite också. Det är kul om det utvecklas och att de som driver det vill fortsätta med det.

Ta det lite lugnt med Plus ett tag tills vi är klara med "Supporter".

Jag försöker få in lite pengar så att vi har råd med en redaktör och lite mer utvecklarjobb så sajten blir bättre. "Högre vinster" låter som om vi gick plus - varenda krona vi får går till sajten och så har det alltid varit.

Ingen av oss har några löner och det är lite synd för jobbet "hackar" lite då och då när vi måste koncentrera oss på våra riktiga jobb

1
Bevaka tråden