Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Synkroniserar jämt

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej,

Varje gång jag kör in min iPod så synkroniserar iTunes den. Det började för någon vecka sedan. Jag körde in den och så märkte jag inte vad som hände och sen när jag kom tillbaka så hade trehundra album raderats (som jag fört över från min förra dator) och ersatts av det jag har på min macbook pro. Varje gång jag kör in iPoden nu så synkroniserar den.

Detta har hänt helt plötsligt. Min kompis har fått samma problem typ dagen efter mig. Vad göra?

Tack!

Detta är inget fel utan iTunes är helt enkelt inställt att automatiskt synka varje gång iPoden ansluts.

Du kan stänga av det när iPoden är ansluten. Markera din iPod under Enheter och bocka för Hantera musik manuellt som finns under Alternativ.

tack!

Ingen kontakt med Itunes

:">Har precis köpt en Iphone. När jag skall synka den med Itunes kommer endast fönstret för att kunna redigera/titta på bilder upp. Hur får jag det att funka?:"> :">

Hej Igen
Det löste sig. Jag instalerade Itunes 7.5 och tydligen ska Iphonen vara påslagen men ej upplåst!! Funkade i allafall för mig.

1
Bevaka tråden