Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

INBJUDAN: 99mac sex år 2007-05-04 i Stockholm

Tråden skapades och har fått 51 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Jag kommer.
1A, 2A, 3A

T-son

Perfekt! 19 trevliga män och min flickvän - blir jättekul det här ju!

Förrätt: 17x1A, 3x1B
Varmrätt: 14x2A, 5x2B, 1xVEG
Efterrätt: 15x3A, 5x3B

Ni får välja vin eller öl till maten. Fördrink serveras när vi kommer dit!

Det är mycket möjligt att jag blir ett par minuter sen, men troligtvis inte mer än så.

Ursprungligen av Marcus K:

Det är mycket möjligt att jag blir ett par minuter sen, men troligtvis inte mer än så.

Om jag gissar rätt kommer vi sitta med bubbelvatten och fira lite innan middagen serveras

Vill påminna om följande:

Priset för denna kväll är 300 kr (självkostnadspris) och innehåller förrätt, varmrätt och huvudrätt. Beloppet betalas till oss när du kommer.

  • Medlem
  • 2007-05-04 01:03

Asch då, attans att jag läser här så sällan. Jag missar ju nu fredagens firande, men jag önskar alla en jättekul födelsedagsfest!! Och kanske vi ses nästa år istället, eller rentav innan dess...:-)

/ Vicki (inbiten & envis epostlisteanvändare...:-)

Det blev ingen succé med tårtinköpet! Dumt nog trodde jag att dom kunde fixa tårtorna "på plats" men det gick inget vidare. Kändes lite onödigt med vanlig prinsesstårta när vi ändå får efterrätt. Vi får väl fira med en god avec helt enkelt

Jag hänger med. ---> 1A, 2B, 3B

Kul! Jag ringde restaurangen och det var inga problem. Bordsplaceringen klar oxå!

  • Medlem
  • Munkedal
  • 2007-05-05 01:01

Tack för en trevlig kväll.

Säger samma sak, supertrevligt!
Vek av efter restaurangen - fem timmar bil och fem timmar middag blir man rätt trött av.

Haha! Maria kom hem men kom inte in (vi bytte lås nyligen och det nya låset i hennes lägenhet verkar inte fungera perfekt) så jag fick avbryta kvällens raggar-runda runr Stureplan för att åka hem. Allt gick väl och jag är nu i lägenheten igen.

Trist att inte alla kunde följa med in på Olssons Video efter middagen!

Hihi, också hemma nu. Rolig kväll. Tack alla!

Nu kom jag precis hem, efter en tur med nattbussen... Tack för en jättetrevlig kväll och natt!

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2007-05-05 09:18

Tack för en väldigt trevlig kväll. Macvärlden är speciell.

Dom där sju flaskorna rödvin jag beställde blev plötsligt 15 - är det bara jag som känner det idag

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2007-05-05 11:19

Inser att jag blev rätt berusad igår. Men det var kul. tack för en skön kväll

Det var jättekul att komma och träffa er alla som var där.

Nära kameran från vänster: Björnström, Johan Åsberg (Microsoft) och Johan Alsén (Klickback.com)

Från vänster: Andreas Pardeike, Kriss Abens och Marco

Martin Belak gick från festen med en stor flaska champagne - han har ju haft huvudrollen bakom nya 99.se

När videoexperterna Jurgen Büchmann och Erik.DV började diskutera kompression och HD var det ingen som hängde med.

Bilderna var inte direkt vad jag förväntade mig. Jag lånade ut kameran till brorsan som mest testade olika ISO-värden istället för att göra bildreportage :). Det viktiga är att vi hade en riktigt skön kväll!

STORT TACK till Microsoft och Apple som hjälpte till och gjorde kvällen möjlig & extra trevlig!

Tack för en trevlig kväll!

Mm, det var mycket trevligt!

Hatten av för att Björnis et al som styrde upp träffen.

Bevaka tråden